تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 14:09
14 بازدید
کد خبر : 347400

بابادی: استقلال خوزستان با اخذ مجوز حرفه‌ای سربلند می‌شود/ اولین باشگاهی بودیم که پرداختی داشتیم

بابادی: استقلال خوزستان با اخذ مجوز حرفه‌ای سربلند می‌شود/ اولین باشگاهی بودیم که پرداختی داشتیم

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: کمیته اخذ مجوز حرفه‌ای را در باشگاه راه‌اندازی کرده‌ایم تا در این زمینه سربلند شویم. کیوان بابادی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص ایراد‌هایی که برای رسیدن استقلال خوزستان به مجوز حرفه‌ای وجود دارد از جمله نواقص متعدد ورزشگاه غدیر اهواز اظهار کرد: اقدامات لازم برای کسب مجوز حرفه‌ای در

بابادی: استقلال خوزستان با اخذ مجوز حرفه‌ای سربلند می‌شود  اولین باشگاهی بودیم که پرداختی داشتیم

مدیرعامل باشگاه استقلال خوزستان گفت: کمیته اخذ مجوز حرفه‌ای را در باشگاه راه‌اندازی کرده‌ایم تا در این زمینه سربلند شویم.

کیوان بابادی در گفت‌وگو با خبرگزاری آنا، در خصوص ایراد‌هایی که برای رسیدن استقلال خوزستان به مجوز حرفه‌ای وجود دارد از جمله نواقص متعدد ورزشگاه غدیر اهواز اظهار کرد: اقدامات لازم برای کسب مجوز حرفه‌ای در حال اجراست و در دوره قبلی هم که مدیرعامل بودم برای اخذ مجوز حرفه‌ای تلاش‌هایی صورت گرفت، گام‌هایی برداشته شد، اما پس از آنکه کنار رفتم، دوستانی که مسئولیت گرفتند این موضوع برای‌شان اهمیتی نداشت و باشگاه استقلال خوزستان فصل ۳.۵ میلیارد تومان جریمه شد. با این حال از زمانی که مسئولیت مدیرعاملی به من سپرده شده بار دیگر در تکاپو هستیم تا بتوانیم مجوز حرفه‌ای بگیریم و حداکثر استفاده را از زمان خواهیم برد تا بتوانیم مجوز را پیش از موعد مقرر دریافت کنیم.  

مدیرعامل استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: فرآیندی که AFC گذاشته ما را به سمتی برده که مجوز حرفه‌ای بگیریم. جدیت خاصی پشت دریافت مجوز حرفه‌ای است، سخت‌گیری‌های فدراسیون فوتبال و به خصوص داود رفعتی مسئول کمیته استانداردسازی ورزشگاه‌ها، باعث شده تا تمامی الزامات را برای تجهیز و استانداردسازی ورزشگاه غدیر عملی کنیم. تمامی موارد حقوقی هم در حال پیگیری است و کمیته اخذ مجوز حرفه‌ای را در باشگاه راه‌اندازی کرده‌ایم. مسعود رضاییان و دیگر دوستان برای این موضوع با ما همکاری می‌کنند. کار اسناد حقوقی، مالی و پرسنلی در حال انجام است. بحث ورزشگاه هم با هماهنگی اداره کل ورزش و جوانان اجرا می‌شود. در بحث زیرساخت‌ها و تیم‌های پایه هم در زمان مشخص شده تمامی امور عملی می‌شود. مسئولان استانی هم به خصوص در بحث بودجه کمک کنند استقلال خوزستان در اخذ مجوز حرفه‌ای سربلند بیرون می‌آید.  

بابادی درباره بحث مطالبات بازیکنان و کادرفنی استقلال خوزستان خاطرنشان کرد: طبق جدول زمان بندی پرداختی‌ها صورت گرفته، تا پرداخت بعدی زمان کافی داریم و هیچ مشکلی هم در این زمینه نیست. استقلال خوزستان زیرمجموعه یک شرکت تولیدی است، هر ساله محدودیت مصرف انرژی در ابتدای فصل داریم. منصفانه به این موضوع نگاه نکردند، اولین باشگاهی بودیم که پرداختی داشتیم، بعد از هفته دوم با وجود شکست برابر گل‌گهر سیرجان، اما پرداختی اعضای تیم صورت گرفت. استقلال خوزستان بر مبنای اهداف اصولی خود پیش می‌رود و با اخبار تخریب کننده تحت تأثیر قرار نمی‌گیرد. پرداختی‌ها دیگر باشگاه‌ها هم لحاظ شود، ضمن اینکه اگر پرداختی نداشتیم که یک نفر از اعضای تیم معترض می‌شد. من معتقدم در پایان فصل نتیجه خوبی خواهیم گرفت و با ایمان به اهداف خود پیش می‌رویم.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn