تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 14:16
10 بازدید
کد خبر : 347404

یک طلا، دو نقره و یک برنز سهم مینی گلفرها

یک طلا، دو نقره و یک برنز سهم مینی گلفرها

نماینده مینی گلف جمهوری اسلامی ایران به نخستین مدال طلای انفرادی استروک مینی گلف ایران و نائب قهرمانی در بخش تیمی مسابقات اپن مینی گلف آسیا دست یافت. به گزارش سایت خبری پرسون، نماینده مینی گلف ایران متشکل از بازیکنان استان اردبیل که با ترکیب مهرداد کابلی، طه مولایی، ساعد مولایی و دانیال طاهری فرد

نماینده مینی گلف جمهوری اسلامی ایران به نخستین مدال طلای انفرادی استروک مینی گلف ایران و نائب قهرمانی در بخش تیمی مسابقات اپن مینی گلف آسیا دست یافت.

به گزارش سایت خبری پرسون، نماینده مینی گلف ایران متشکل از بازیکنان استان اردبیل که با ترکیب مهرداد کابلی، طه مولایی، ساعد مولایی و دانیال طاهری فرد به نمایندگی از فدراسیون گلف جمهوری اسلامی ایران در مسابقات اپن مینی گلف آسیا به میزبانی تایلند حضور داشتند به مقام دوم تیمی دست یافتند.

شایان ذکر است در بخش انفرادی رده سنی آزاد، طه مولایی توانست در مسابقات استروک پلی مدال طلا را از آن خود کند. ساعد مولایی نیز در همین بخش به مدال برنز دست یافت.

در رده سنی زیر ۱۸ سال نیز دانیال طاهری فرد در جایگاه دوم ایستاد و نخستین مدال نقره آسیایی زیر ۱۸ سال ایران را کسب کرد.

در این دوره از مسابقات پس از سه روز رقابت به روش استروک پلی (رقابت ضربه‌ای) تیم مینی گلف ایران با ۸۵۱ ضربه پس از تیم ژاپن با ۸۰۷ ضربه در جایگاه دوم ایستاد و جایگاه سوم مسابقات به تیم هند با ۱۰۰۹ ضربه رسید.

شایان ذکر است مسابقات مچ پلی از امروز ۲۲ مهر ماه برگزار خواهد شد و نمایندگان مینی گلف ایران به مصاف رقبای خود خواهند رفت.


منبع: روابط عمومی فدراسیون گلف

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn