تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 14:44
12 بازدید
کد خبر : 347434

زنوزی نه! خودم به کمیته اخلاق می‌روم | رسانه‌ها کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند، این وصله‌ها به تراکتور نمی‌چسبد

زنوزی نه! خودم به کمیته اخلاق می‌روم | رسانه‌ها کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند، این وصله‌ها به تراکتور نمی‌چسبد

به گزارش آفتاب نو، عباس الیاسی، رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به مصاحبه زنوزی در خصوص مسائل تیم گفت: اظهارات ایشان بسیار سنجیده و به حق بود. هیأت مدیره باشگاه نیز بر این اعتقاد است که رأی این پرونده به دلیل جوسازی‌های صورت گرفته، این چنین صادر شده است چون فسخ بازیکن برابر

به گزارش آفتاب نو، عباس الیاسی، رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور در واکنش به مصاحبه زنوزی در خصوص مسائل تیم گفت: اظهارات ایشان بسیار سنجیده و به حق بود. هیأت مدیره باشگاه نیز بر این اعتقاد است که رأی این پرونده به دلیل جوسازی‌های صورت گرفته، این چنین صادر شده است چون فسخ بازیکن برابر با یک محاسبات مالی بوده و لذا مشمول محرومیت نمی‌شود، از طرفی فرآیند بررسی پرونده باید بر اساس قوانین جاری فدراسیون فوتبال باشد و ارکان اصلح در خصوص این موضوع اظهار نظر کنند، نه اینکه قبل از آن، مجریان و کارشناسان برنامه‌های صداوسیما با گمانه‌زنی و ایجاد شائبه علیه باشگاه تراکتور، جوسازی کنند. همین رفتارها باعث ایجاد تفرقه شده و موضوع رنگی بودن و علاقه مجریان رسانه‌ ملی به دو تیم پایتخت را علنی کرده است.

الیاسی در ادامه گفت: متأسفانه دوستان حاضر در صداوسیما و برخی از رسانه‌ها کاسه داغ‌تر از آش شده‌اند و حتی بیشتر از شاکی پرونده، با مطرح کردن موضوعاتی نظیر دخالت رییس دولت، علیه تراکتور جوسازی می‌کنند. این دیدگاه رنگی دوستان رسانه‌ای مصداق ناعدالتی و ظلم در حق تیم‌های شهرستانی و حتی منافع تیم ملی و نقض اصول و قواعد حرفه‌ای و اخلاقی رسانه است.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور در رابطه با شائبه دخالت برخی از اعضای دولت در راستای جانبداری از باشگاه تراکتور، بیان کرد: باشگاه تراکتور پس از واگذاری به بخش خصوصی از هیچ فرد یا نهاد دولتی و غیره درخواست کمک نکرده و یک پرونده ورزشی ارزش آن را ندارد که وقت دولت‌مردان را بگیریم چرا که در شأن آنها نیست که به یک موضوع ساده فوتبالی ورود کنند.

او ادامه داد: این تفاوت دیدگاه است. برخی در گذشته به خاطر بخشش یک میلیون دلار، از رئیس جمهور وقت هزینه کردند ولی ما با آنها فرق داریم. ارزش و شأن دولت‌مردان ما میلیاردها دلار می‌ارزد.

الیاسی اضافه کرد: متأسفانه برخی طی روزهای گذشته موضوعاتی همچون تجزیه طلبی و پان‌ترکیسم را در فضای رسانه‌ای مطرح کردند که این وصله‌ها به هیچ وجه به مجموعه ما و آقای زنوزی، مدیران و هواداران تراکتور نمی‌چسبد. سال‌ها در لباس رزمندگی از ایران اسلامی دفاع کرده‌ایم و بعد از جنگ نیز در سنگرهای دیگر برای حفظ امنیت، تمامیت ارضی و اتحاد مردم تلاش کردیم.

الیاسی با بیان اینکه «مردمان آذربایجان طلایه‌دار عشق به میهن هستند،» گفت: وحدت و اتحادی که در خطه آذربایجان و هواداران تراکتور وجود دارد نماد وفاق ملی است و تجزیه‌طلب کسانی هستند که با بهره‌گیری از تریبونی که با بیت‌المال ارتزاق می‌کند، علیه تراکتور و هوادارانش حاشیه و جوسازی می‌کنند.

رئیس هیأت مدیره باشگاه تراکتور در خصوص احضار زنوزی به کمیته اخلاق گفت: ارکان فدراسیون فوتبال و آقایان مدعی به جای آنکه به خودشان بیایند، متأسفانه همان روند سابق را ادامه می‌دهند. آقای زنوزی ۲۶ سال است که بار فوتبال ایران را به دوش کشیده و علاوه بر باشگاه‌داری در وضعیت حساس فوتبال کشورمان، حمایت‌های زیادی در دوره‌های مختلف از تیم‌های ملی داشته است. در همین راستا به جای این کارهای خارج از عرف و بی‌مورد، باید از زحمات ایشان تقدیر و به سخنانش عمیق‌تر توجه کرد.

او بیان کرد: همه ما برای سربلندی و بالندگی فوتبال کشورمان و ایجاد شور و نشاط اجتماعی کار می‌کنیم و بار دیگر تأکید می‌کنم، اظهارات آقای زنوزی به عنوان فعال ورزشی و دلسوز، حرف دل تمام هواداران تراکتور است و هیأت مدیره باشگاه در راستای مسئولیتی که دارد، پیگیر موضوع است و اگر قرار باشد کسی به خاطر حرف‌های به حق آقای زنوزی در کمیته اخلاق حضور یابد، من به عنوان عالی‌ترین مقام مدیریتی باشگاه به کمیته اخلاق می‌روم‌ تا از حق تراکتور دفاع کنم.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn