تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 14:51
6 بازدید
کد خبر : 347438

کشف محموله سنگین طلای قاچاق در شیراز + جزییات

کشف محموله سنگین طلای قاچاق در شیراز + جزییات

بازدید:۳ صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از ۳ کیلو طلای قاچاق خبر داد و گفت: این طلاهای قاچاق در بازرسی از دو سواری در شهرستان لارستان کشف و ضبط شد. به گزارش صد آنلاین، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا ، با اقدامات

کشف محموله سنگین طلای قاچاق در شیراز + جزییات

بازدید:۳

صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان فارس از کشف بیش از ۳ کیلو طلای قاچاق خبر داد و گفت: این طلاهای قاچاق در بازرسی از دو سواری در شهرستان لارستان کشف و ضبط شد.

به گزارش صد آنلاین، سردار رهام‌بخش حبیبی گفت: مأموران انتظامی شهرستان لارستان در راستای طرح مبارزه با قاچاق کالا ، با اقدامات فنی مطلع شدند که ۳ نفر مقداری طلای قاچاق را از کشورهای عربی به هرمزگان انتقال داده و در محور مواصلاتی بندرعباس – لارستان با سواری پراید و پژو پارس در حال تردد می‌باشند که بررسی موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

 

 

 

 

وی ادامه داد: مأموران انتظامی تحقیقات خود را آغاز و حین کنترل خودروهای عبوری هر دو خودرو را شناسایی و با اقدامات فنی آنها را توقیف کردند.

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در بازرسی از این خودروها در مجموع ۳ کیلو و ۵۹۰ گرم طلای قاچاق و فاقد هرگونه مدارک قانونی کشف شد، افزود: محموله کشف شده برابر نظر کارشناسان ۱۵۲ میلیارد و ۴۹۹ میلیون ریال برآورد شده است،

فرمانده انتظامی استان با بیان اینکه در این خصوص ۳ نفر برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شدند، تصریح کرد: برخورد با سودجویان و قاچاقچیان به صورت ویژه در دستور کار این فرماندهی است.

 

 

ایرنا

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn