تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 14:52
7 بازدید
کد خبر : 347442

آغاز مرحله اول جشنواره استعدادیابی شنا برای توسعه با هدف کسب مدال به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

آغاز مرحله اول جشنواره استعدادیابی شنا برای توسعه با هدف کسب مدال به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

فدراسیون ورزش‌های آبی، در استمرار برنامه‌های توسعه‌ای شنا، جشنواره استعدادیابی را بصورت سراسری با رویکرد ارتقا سطح شنای ایران و پرورش نسل جدید برگزار می‌کند. به گزارش خبرگزاری آنا، در نامه‌ای که به روسای هیئت‌های استانی ارسال شده است، محسن رضوانی رئیس فدراسیون، با اشاره به اندیشه‌های وزیر ورزش و جوانان که مبتنی بر توسعه‌

آغاز مرحله اول جشنواره استعدادیابی شنا برای توسعه با هدف کسب مدال به مناسبت هفته تربیت‌بدنی

فدراسیون ورزش‌های آبی، در استمرار برنامه‌های توسعه‌ای شنا، جشنواره استعدادیابی را بصورت سراسری با رویکرد ارتقا سطح شنای ایران و پرورش نسل جدید برگزار می‌کند.

به گزارش خبرگزاری آنا، در نامه‌ای که به روسای هیئت‌های استانی ارسال شده است، محسن رضوانی رئیس فدراسیون، با اشاره به اندیشه‌های وزیر ورزش و جوانان که مبتنی بر توسعه‌ پایدار ورزش‌های پرمدال از جمله شنا است، برنامه‌ جشنواره‌ استعدادیابی شنا را به استان‌ها ارسال کرده و خواستار اجرای منطقی این جشنواره در راستای شناسایی، کشف استعداد‌ها و پرورش نخبگان و ایجاد بستر مناسب به منظور تسریع در روند رشد شنای ایران و کاهش رکورد‌ها شده است.

این جشنواره از ۲۵ مهرماه تا ۱۲ آبانماه بمناسبت هفته تربیت‌بدنی با محوریت هیئت‌های استانی زیر نظر فدراسیون انجام خواهد شد.جشنواره استعدادیابی شنای ایران با شاخص‌های مختلفی از پیکر سنجی و آنتروپومتریک انجام می‌شود.

در مرحله اول این جشنواره، ۵۰ متر آزاد، ۵۰ متر پروانه، ۵۰ متر کرال پشت و ۵۰ مترقورباغه در رده‌های سنی زیر ۱۰ًسال و ۱۱-۱۲ سال برگزار می‌شود.شش نفر برتر گواهی شرکت در این رویداد دریافت می‌کنند و کیفیت برگزاری هر جشنواره نیز در قالب معیار سنجش عملکرد هیئت‌های استانی منظور خواهد شد.

آنچه مسلم است، ایجاد ساختار سازمان تیم‌های ملی شنا، وضعیت موجود و ظرفیت‌های کنونی را برای نیل به اهداف کوتاه مدت فدراسیون ورزش‌های آبی برای رسیدن به مدال بازی‌های آسیایی و کسب ورودی‌های خوب بازی‌های المپیک لس‌آنجلس، مهیا می‌کند و جشنواره سراسری استعدادیابی شنا نیز زمینه‌ی پرورش نسل جدید و پرافتخار را برای شنای ایران بوجود می‌آورد و بمنزله یک پشتوانه‌سازی محسوب می‌شود.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn