تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 15:15
12 بازدید
کد خبر : 347466

جدال خونین دختر شجاع هندی در طویله با پلنگ+ عکس

جدال خونین دختر شجاع هندی در طویله با پلنگ+ عکس

جامعه ورزشی آفتاب نو: دختر جوان با شنیدن صداهای عجیب و غریب به سراغ طویله رفت تا اینکه در موقعیت جنگ با پلنگ قرار گرفت ، او برای حفاظت از تمام دارایی خانواده اش جنگید و به شدت زخمی شد. به گزارش پارسینه؛ دختر شجاع هندی برای حفاظت از دام هایش که تمام دارایی او

جامعه ورزشی آفتاب نو:




جدال خونین دختر شجاع هندی در طویله با پلنگ+ عکس

دختر جوان با شنیدن صداهای عجیب و غریب به سراغ طویله رفت تا اینکه در موقعیت جنگ با پلنگ قرار گرفت ، او برای حفاظت از تمام دارایی خانواده اش جنگید و به شدت زخمی شد.

به گزارش پارسینه؛ دختر شجاع هندی برای حفاظت از دام هایش که تمام دارایی او و خانواده اش بود با پلنگ وحشی وارد جنگ شده و به طرز دلخراشی از ناحیه گردن و سرشانه ها زخمی شد اما به گفته ی خودش از این زخم ها اصلا ناراحت نیست چرا که در چنین جنگی پیروز شده است.

بر اساس گزارشات ” روپالی مشرام” نیمه های شب متوجه صدایی عجیب از داخل طویله ی خانه اش شد ، دام های او صدایی متفاوت با همیشه تولید می کردند صدایی که زن جوان را وادار کرد تا به آنها سرک بکشد .

photo_2024-10-13_13-24-09

 

 “روپالی” در عرض چند ثانیه به طویله رسید و به محض باز کردن در و وارد شدن به داخل طویله پلنگ از پشت به او حمله و با چنگال هایش گردن و سرشانه ی او را زخمی کرد در همین حین زن ۲۳ ساله به سرعت میله ای که نزدیک آخور بود را برداشت و به سمت پلنگ حمله کرد ؛

سرو صدای طویله مادر “روپالی” را از خواب بیدار کرد ؛ مادر “روپالی به سرعت به سمت طویله رفت و با دیدن صحنه وحشت زده به سمت دخترش رفت و او را از طویله بیرون کشیده و به داخل خانه برد و درب را قفل کرد . در مدت کوتاهی که مادر ” روپالی” برای نجات دخترش به طویله رفت پلنگ به او نیز حمله ور شده و زخمی اش کرد ؛ در نهایت پلنگ درحالیکه یکی از دام ها را به دندان گرفته بود از آنجا گریخت.


منبع:


فرارو

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn