تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 15:41
12 بازدید
کد خبر : 347493

بدون ترس می‌گویم: یامال را عمدی زدم! | اخبار ورزشی

بدون ترس می‌گویم: یامال را عمدی زدم! | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازیکن دانمارکی پس از تکل سختی که باعث مصدومیت لامین یامال در پایان مسابقه شد، کارت زرد دریافت کرد و بازی بعدی تیمش را از دست داد. یامال در حالی ورزشگاه را ترک کرد که لنگ لنگان راه می‌رفت و همه را نگران کرده بود.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازیکن دانمارکی پس از تکل سختی که باعث مصدومیت لامین یامال در پایان مسابقه شد، کارت زرد دریافت کرد و بازی بعدی تیمش را از دست داد. یامال در حالی ورزشگاه را ترک کرد که لنگ لنگان راه می‌رفت و همه را نگران کرده بود.

ویکتور کریستیانسن، وینگر چپ دانمارک مقابل اسپانیا، اندکی پس از شروع بازی روی یامال خطای واضحی انجام داد و سپس بدون هیچ گونه نگرانی در طول بازی نیز به تعقیب او ادامه داد تا جایی که در پایان بازی نیز ضربه‌ای دوباره به او زد که به کارت زرد و همچنین مصدومیت بازیکن بارسلونا ختم شد.

یامال امروز در کمپ لاس روزاس تست خواهد داد تا مشخص شود آیا مشکلش جدی است و بازی بعدی را از دست می‌دهد یا خیر.

مصدومیت لامین یامال

با این کارت زرد، کریستیانسن، نمی‌تواند سه‌شنبه آینده مقابل سوئیس بازی کند. اما او پشیمان نبود: «به این فکر نمی‌کردم که آیا داور به من کارت زرد می‌دهد یا خیر. کاری که انجام دادم پیامی برای یامال بود که هی، من هم اهل مبارزه هستم و از تو نمی‌ترسم. خطا عمدی بود و ترسی از بیان آن هم ندارم.»

کریستیانسن ادامه داد: «معمولاً تمایل به حمایت از بازیکنانی مثل یامال وجود دارد، اما، حتی اگر کمی دردناک باشد، اگر فرصتی برای یک دوئل خوب داشته باشید، باید از آن استفاده کنید. زمانی که با چنین وینگر باکیفیتی روبرو می‌شوید، تصمیم‌گیری در مورد روش دفاع همیشه دشوار است. شما می‌توانید تمام دوئل‌ها را برای ۸۹ دقیقه برنده شوید و شاید در آخرین دوئل، او به گل برسد. یامال بسیار ماهر است و حتی بیشتر از آن برای سنش. او برای سال‌های زیادی یکی از بهترین‌های جهان خواهد بود، شک ندارم.»

کریستیانسن، ۲۱ ساله، که برای لسترسیتی بازی می‌کند، با شهامت از این قضیه حرف زد و اصلا پشیمان نبود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn