تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 16:35
20 بازدید
کد خبر : 347540

زمان حضور کریم باقری در تمرین پرسپولیس

زمان حضور کریم باقری در تمرین پرسپولیس

به گزارش آفتاب نو، بالاخره رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موفق شد پس از گذشت بیش از یک سال موانع بازگشت کریم باقری به پرسپولیس را مرتفع کرده و چند روز قبل با حضور باقری در ساختمان باشگاه قرارداد یک ساله‌ای را با او امضا کند. باقری که پس از امضای قرارداد جدید با سرخ

به گزارش آفتاب نو، بالاخره رضا درویش مدیرعامل باشگاه پرسپولیس موفق شد پس از گذشت بیش از یک سال موانع بازگشت کریم باقری به پرسپولیس را مرتفع کرده و چند روز قبل با حضور باقری در ساختمان باشگاه قرارداد یک ساله‌ای را با او امضا کند.

باقری که پس از امضای قرارداد جدید با سرخ پوشان عملا عضوی از کادرفنی پرسپولیس است، هنوز در تمرینات تیم باشگاهی‌اش شرکت نکرده. این درحالی است که باقری برای حضور در تمرین پرسپولیس شرطی داشته و آن دیدار با سرمربی تیم است.

آقا کریم پرسپولیسی‌ها برای حضور در تمرین پرسپولیس تاکید کرده باید با گاریدو نشستی را برگزار کرده و با او بیشتر آشنا شود. از این رو با توجه به این که گاریدو در ایران حضور ندارد و هنوز از سفر اسپانیا به تهران بازنگشته، باقری نیز در تمرینات شرکت نکرده است. ضمن این که باقری قرار است این روزها مراسم چهلم مادرش را برگزار کند و به همین دلیل در حال حاضر در تبریز به سر می‌برد. از این رو کریم باقری پس از برگزاری مراسم چهلم مادرش، فردا به تهران خواهد آمد و به باشگاه خواهد رفت.

گاریدو امشب به تهران می‌آید و طبق هماهنگی‌های صورت گرفته توسط رضا درویش، قرار است فردا در ساختمان باشگاه حاضر شده و کریم باقری نیز فردا به باشگاه می رود تا با گاریدو صحبت کند. در این جلسه قرار است گاریدو و باقری در مورد آینده کاری و شرح وظایف این مربی جوان صحبت کنند و کریم باقری از پس فردا یعنی روز سه‌شنبه در تمرینات پرسپولیس حاضر خواهد شد.

در جلسه گاریدو و درویش قرار است در مورد آینده کاری مهرداد خانبان نیز صحبت شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn