تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 17:35
10 بازدید
کد خبر : 347588

کلاهبرداری ۱۵۰ میلیاردی از ۲۰ نفر در قزوین

کلاهبرداری ۱۵۰ میلیاردی از ۲۰ نفر در قزوین

بازدید:۵۳ صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با شیوه و شگرد خاص از ۲۰ نفر مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد. به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با شیوه و شگرد خاص از ۲۰ نفر مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود،

کلاهبرداری ۱۵۰ میلیاردی از 20 نفر در قزوین

بازدید:۵۳

صد آنلاین | فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با شیوه و شگرد خاص از ۲۰ نفر مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

به گزارش صد آنلاین،  فرمانده انتظامی استان قزوین از دستگیری فردی که با شیوه و شگرد خاص از ۲۰ نفر مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.

 

 

 

 

بنا بر اعلام روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، سردار علی ابراهیمی اظهار کرد: در پی وصول چندین فقره پرونده و طرح شکایت شهروندان مبنی بر کلاهبرداری از آنان، رسیدگی به موضوع پرونده در دستور کار کارآگاهان اداره مبارزه با کلاهبرداری پلیس آگاهی قرار گرفت. وی ادامه داد: در تحقیقات اولیه مشخص شد فردی با هویت معلوم مدعی شده با مسئولان رده بالای کشوری ارتباط دارد و از این طریق توانایی دریافت و واگذاری خودرو به قیمت کارخانه و مسکن خارج از قوانین و ضوابط برای شکات را دارد، وی با این ترفند مبالغ مختلفی از مالباختگان کلاهبرداری کرده و متواری شده بود.

 

 

 

فرمانده انتظامی استان قزوین در ادامه خاطرنشان کرد: کارآگاهان پلیس آگاهی با انجام اقدامات فنی و پلیسی متهم را شناسایی و طی یک عملیات غافلگیرانه وی را در مخفیگاهش دستگیر کردند. ابراهیمی با بیان اینکه متهم در بازجویی‌های پلیسی به جرم ارتکابی اقرار کرد، گفت: تاکنون ۲۰ نفر از شکات علیه این متهم طرح شکایت کرده‌اند که مبلغ ۱۵۰ میلیارد ریال از آنان کلاهبرداری شده است. 

 

 

فارس

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn