تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 17:36
6 بازدید
کد خبر : 347589

بازگشت وزنه‌برداری به مسابقات المپیاد دانش‌آموزی

بازگشت وزنه‌برداری به مسابقات المپیاد دانش‌آموزی

در جلسه فدراسیون وزنه‌برداری با معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصمیماتی گرفته شد. به گزارش خبرگزاری آنا، تقویت رشته وزنه‌‌برداری با استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش، ماحصل نشست امروز سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه‌‍‌برداری با صادق ستاری‌فر، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پروش بود. در این جلسه

در جلسه فدراسیون وزنه‌برداری با معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش تصمیماتی گرفته شد.

به گزارش خبرگزاری آنا، تقویت رشته وزنه‌‌برداری با استفاده از ظرفیت‌های آموزش و پرورش، ماحصل نشست امروز سجاد انوشیروانی، رئیس فدراسیون وزنه‌‍‌برداری با صادق ستاری‌فر، معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پروش بود.

در این جلسه که نواب رئیس فدراسیون وزنه برداری، بهداد سلیمی و مریم ایلکا و همینطور دبیر فدراسیون، وحید ربیعی نیز حضور داشتند تصمیات مهمی در راستای احیای رشته وزنه‌برداری در آموزشگاه‌ها و مدارس کشور با بهره مندی از تعامل دو جانبه میان فدراسیون وزنه برداری و وزارت آموزش و پروش گرفته شد. 

همکاری آموزش و پرورش در بحث احیای مجدد مسابقات وزنه‌برداری آموزشگاه از سال آینده، برگزاری رقابت‌های رده‌های سنی وزنه‌برداری قهرمانی کشور تا دبیرستان با استفاده از ظرفیت آموزش و پرورش، معرفی استان‌های وزنه‌بردارخیز به این وزارتخانه برای راه‌اندازی و تجهیز سالن‌های جدید در این استان‌ها، توانمندسازی و افزایش آگاهی دبیران آموزش و پرورش سراسر کشور نسبت به رشته وزنه‌برداری در راستای استعدادیابی در این رشته، بازگشایی و اختصاص سالن‌های وزنه برداری در مناطق مختلف پایتخت با همکاری اداره کل آموزش و پرورش و هیئت وزنه برداری تهران، همکاری دوجانبه برای برگزاری جشنواره استعدادیابی نونهالان، بررسی آماری تجهیزات سخت افزاری موجود در اختیار وزارت آموزش و پرورش در سراسر کشور و ظرفیت سنجی دقیق برای کمک به رشته وزنه‌برداری از جمله تصمیات مهمی بود که در این جلسه مصوب شد.

در این جلسه حسین بابویی رئیس فدراسیون دانش آموزی کشور نیز حضور داشت و قرار شد رئیس انجمن وزنه برداری فدراسیون دانش آموزی نیز به زودی منصوب شود. در پایان مقرر شد جلسه‌ای در باب جمع بندی و اجرای مصوبات فوق در هفته تربیت بدنی در محل فدراسیون وزنه برداری برگزار شود.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn