تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 18:00
36 بازدید
کد خبر : 347611

چرا پرسپولیس با «اورونوف» برخورد نکرد؟

چرا پرسپولیس با «اورونوف» برخورد نکرد؟

فرهیختگان: اوستون اورونوف بدون توجه به هشدارهایی که کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس برای عدم حضور در بازی ازبکستان با ایران برای جلوگیری از تشدید مصدومیتش به وی داده بود در این مسابقه به میدان رفت و هم‌اکنون هم وضعیتش برای همراهی ازبک‌ها در بازی روز سه‌شنبه با امارات نامشخص است. اما با وجود این مسئله باشگاه پرسپولیس

فرهیختگان: اوستون اورونوف بدون توجه به هشدارهایی که کادرپزشکی باشگاه پرسپولیس برای عدم حضور در بازی ازبکستان با ایران برای جلوگیری از تشدید مصدومیتش به وی داده بود در این مسابقه به میدان رفت و هم‌اکنون هم وضعیتش برای همراهی ازبک‌ها در بازی روز سه‌شنبه با امارات نامشخص است. اما با وجود این مسئله باشگاه پرسپولیس روز گذشته از طریق پزشک خود بر این مسئله اصرار داشت که در قضیه پیش‌آمده اورونوف مقصر نیست و او را مربیانش برای بازی کردن تحت فشار گذاشتند.

همچنین تاکید کادر پزشکی پرسپولیس بر اساس آنچه از ام.آر.آی اورونوف دیده‌اند این است که او همچنان مصدوم است و شدت آسیب‌دیدگی‌اش طوری نبوده که در عرض سه چهار روز بهبود یابد. به هر جهت باشگاه پرسپولیس در مورد اورونوف سعی دارد با او وارد چالش نشود؛ چرا‌که در حال حاضر به دنبال تمدید قرارداد با این بازیکن است. هیئت‌مدیره پرسپولیس به رضا درویش مأموریت داده که تمدید قرارداد با اورونوف در اولویت او باشد و به این خاطر وارد چالش شدن با این بازیکن در این مقطع زمانی کار عاقلانه‌ای نبود.

نکته جالب توجه اینکه ایجنت رسمی اورونوف از پیشنهادهای مالی خیلی خوب تیم‌هایی از قطر، امارات و عربستان خبر داده و این مسئله نمی‌تواند چندان به سود پرسپولیس باشد. باید دید بعد از بازگشت اورونوف از بازی‌های ملی او حاضر می‌شود با مدیریت تیمش پای میز مذاکره جهت تمدید قرارداد بنشیند یا ترجیح می‌دهد در تابستان آزادانه تیم جدید خود را انتخاب کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn