تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 18:28
8 بازدید
کد خبر : 347630

اعتبارات فدراسیون تیراندازی ۳۲۴ درصد رشد داشته است – آفتاب نو | اخبار ورزشی

اعتبارات فدراسیون تیراندازی ۳۲۴ درصد رشد داشته است – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، محمد شروین اسبقیان در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی گفت: در ابتدا به روح شهدای مقاومت و همچنین سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و یارانشان درود می‌فرستم. همچنین به جهت اینکه در ایام انجام عملیات صادق ۲ هستیم این اتفاق را تبریک می‌گویم. باید بگویم که چهار افتخار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، محمد شروین اسبقیان در مجمع عمومی فدراسیون تیراندازی گفت: در ابتدا به روح شهدای مقاومت و همچنین سید حسن نصرالله، سردار نیلفروشان و یارانشان درود می‌فرستم. همچنین به جهت اینکه در ایام انجام عملیات صادق ۲ هستیم این اتفاق را تبریک می‌گویم. باید بگویم که چهار افتخار بزرگ به دست آمده است. اول اینکه وزیر امور خارجه در اوج حملات ناجوانمردانه رژیم صهیونیستی به لبنان به این کشور رفت.

وی افزود: افتخار دوم سفر رئیس جمهور محترم آقای پزشکیان به قطر بود و وقتی که خبرنگار از او در این‌باره پرسید، گفت: اگر قرار است از دنیا برویم، بهتر است با شهادت باشد. افتخار سوم حضور با عظمت مقام معظم رهبری در نماز جمعه و استقبال پرشور مردم بود، آن هم در حالی که نتانیاهوی ناجوانمردانه به لانه موش خزیده بود و رهبری اقتدار ایران را به رخ دنیا کشید. افتخار چهار رئیس انقلابی مجلس شورای اسلامی بود که با هواپیما به بیروت رفت و آن را فرود آورد. همه ما باید به این رفتارهای مقتدرانه مسئولان اقتدار کنیم.

وی در ادامه افزود: فضای فدراسیون تیراندازی یک فضای ارزشی و معنوی است و در رأس آن یکی از یادگاران دفاع مقدس قرار دارد که در راستای منویات مقام معظم رهبری افتخارآفرین بوده است. ما از فدراسیون تیراندازی به لحاظ همین بار معنوی و حضور مدیران انقلابی انتظاراتی داریم. گفتند که چرا وزارت ورزش به فدراسیون تیراندازی کم توجهی می‌کند. من البته معتقدم که همه افراد و دولت‌ها تلاش خود را کرده‌اند.

اسبقیان تاکید کرد: من اعتقاد دارم که همه رؤسای هیأت‌ها تلاش می‌کنند، اما این تلاش درجه دارد. واقعیت قضیه این است که اتفاقی که در بحث اعتبارات ورزشی در سال جاری رخ داده، بی‌نظیر است. من میدانم که این ارقام باز هم کم است، اما اراده مسئولان وزارت ورزش مهم است؛ اعتبارات فدراسیون ۳۲۴ درصد رشد داشته است. برای اولین بار در طول تاریخ، تجهیزات به صورت ویژه دیده شده است که همان ۵۰ میلیارد تومان است. شرایط تحریم ناجوانمردانه وجود دارد، اما باید قدرتمندانه کار کنیم. اراده وزارت ورزش بر کمک کردن است و این افزایش اعتبارات نیز در همین راستا است.

معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش عنوان داشت: رویکرد این فدراسیون ارزشی و معنوی است. امسال سال جهش تولید با مشارکت مردم است. این جهش زمانی رخ می‌دهد که به تولیدات داخلی توجه کنیم. هم ما و هم فدراسیون چنین رویکردی دارند. موضوع برگزاری المپیاد استعدادیابی را پیگیر هستم، اما باید توجه کنیم که تغییرات کمی آسیب‌زا است. البته با توجه به شناختم از روحیات دنیا مالی و توجه به موضوع استعدادیابی، این موضوع را پیگیری می‌کنم که انجام شود.

وی یادآوری کرد: ما دو هدف مهم در پیش داریم؛ موضوع اول این است که ما بازی‌های آسیایی ناگویا را داریم که قدم اول موفقیت در آن رویداد است و این هدف اول ما است. موضوع دوم نیز این است که ما باید در المپیک لس‌آنجلس پرچم ایران را بارها بالا ببریم. امروز باید به همه شما اعضای مجمع بگویم که هر طلا، خاری در چشم دشمنان است، چون استکبار جهانی از نواخته شدن سرود ایران ناراحت و عصبانی می‌شوند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn