تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 18:52
18 بازدید
کد خبر : 347650

جنون تعرض به دختران نوجوان برای لذت جنسی / قاتلی که قربانی را به صلابه میکشید

جنون تعرض به دختران نوجوان برای لذت جنسی / قاتلی که قربانی را به صلابه میکشید

(محتوا و تصاویر این متن ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد) شایانیوز- جرالد یوجین استانو یک قاتل زنجیره‌ای آمریکایی بود که حداقل ۲۳ زن و دختر جوان را به قتل رساند؛ البته او به ۴۱ قتل اعتراف کرد اما پلیس می گوید تعداد قربانیان او ممکن است به ۸۸ نفر برسد. استانو پنجمین فرزندی که

(محتوا و تصاویر این متن ممکن است برای برخی آزاردهنده باشد)

شایانیوز- جرالد یوجین استانو یک قاتل زنجیره‌ای آمریکایی بود که حداقل ۲۳ زن و دختر جوان را به قتل رساند؛ البته او به ۴۱ قتل اعتراف کرد اما پلیس می گوید تعداد قربانیان او ممکن است به ۸۸ نفر برسد. استانو پنجمین فرزندی که از مادرش به دنیا آمد و سومین فرزندی بود که مادرخوانده اش به فرزند خواندگی پذیرفت.

20

فرزندخوانده ای پر مکافات

پس از دریافت دیپلم، در یک دانشکده کامپیوتر ثبت نام کرد، فارغ التحصیل شد و در یک بیمارستان  او در دوران جوانی خود اغلب مورد آزار و اذیت قرار می گرفت. در سن ۱۴ سالگی به دلیل هشدار کاذب آتش سوزی و بعداً به دلیل پرتاب سنگ به اتومبیل ها از روی پل بزرگراه دستگیر شد. استانو تا ۲۱ سالگی از دبیرستان فارغ التحصیل نشد. محلی شروع به کار کرد. اندکی بعد به دلیل دزدی از همکارانش اخراج شد. پس از نقل مکان با پدر و مادرش به فلوریدا ، او یکی پس از دیگری از شغل اخراج شد، بیشتر به دلیل دزدی یا تاخیر. همچنین او به یک دختر معلول ذهنی تجاوز کرد که پس از آن باردار شد. والدین استانو هزینه سقط جنین او را پرداخت کردند.

24

۲۰سالگی؛ آغاز کشتار

به طور رسمی، استانو اعتراف کرد که در اوایل دهه ۱۹۷۰، زمانی که در دهه بیست زندگی خود بود، شروع به کشتن کرد. با این حال، او همچنین مدعی شد که در اواخر دهه ۱۹۶۰، در سن ۱۸ سالگی، شروع به کشتن کرده است. در آن زمان چندین دختر در منطقه محل سکونت استانو ناپدید شده بودند، اما وقتی این ادعاها تقریباً بیست سال بعد مورد بررسی قرار گرفت، شواهد فیزیکی کافی پیدا نشد و استانو هرگز متهم نشد.

22

بازی با سلاح گرم و سرد

استانو شیوه های مختلفی را برای قتل انتخاب میکرد؛ پس از ربودن زنان و دختران ۱۲ سال به بالا در بسیاری موارد پس از تجاوز جنسی قربانی را با ضربات چاقو به قتل میرساند؛ گاهی خفه میکرد و جسد متلاشی شده آن ها را در جایی دو دست قرار داده و با شاخ و برگ درختان میپوشاند. در برخی موارد نیز از سلاح گرم استفاده میکرد و با ضرب گلوله مقتول را میکشت. خفه کردن، غرق کردن در دریا یا شن های ساحلی از دیگر اعمال خشونت آمیزی بود که او به اجرا میکرد. 

23

شام آخر

استانو در ۹ قتل مجرم شناخته شد و هشت حبس ابد و یک حکم اعدام دریافت کرد که مورد دوم در ۲۳ مارس ۱۹۹۸ با صندلی الکتریکی در زندان ایالتی فلوریدا اجرا شد . استانو برای آخرین وعده غذایی خود استیک، یک سیب زمینی پخته با خامه ترش و تکه های بیکن، سالاد با سس پنیر آبی، لوبیا لیما، نیم گالن بستنی شکلاتی نعناعی و ۲ لیتر پپسی درخواست کرد.

21

 

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn