تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 19:13
17 بازدید
کد خبر : 347665

زورگیری وحشتناک با قمه در مشهد

زورگیری وحشتناک با قمه در مشهد

جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ۲ متهم به زورگیری با قمه در پوشش سوار کردن مسافر در این شهر شناسایی و دستگیر شدند. سرهنگ محمد چراغ روز شنبه افزود: در پی گزارش چند فقره زورگیری از شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه سواری پراید پلاک مخدوش در حوزه استحفاظی کلانتری میرزا کوچک خان، موضوع به

جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد گفت: ۲ متهم به زورگیری با قمه در پوشش سوار کردن مسافر در این شهر شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ محمد چراغ روز شنبه افزود: در پی گزارش چند فقره زورگیری از شهروندان توسط سرنشینان یک دستگاه سواری پراید پلاک مخدوش در حوزه استحفاظی کلانتری میرزا کوچک خان، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران انتظامی قرار گرفت. وی اضافه کرد: طبق اظهارات یکی از مال باخته ها، وی هنگام برگشت از محل کار به خانه در محدوده صدمتری سوار خودرو پراید با ۲ سرنشین جوان شده بود که پس از طی مسافتی در یکی از خیابان‌های خلوت قمه بزرگی را زیرگلوی او گذاشته و با تهدید، گوشی تلفن همراه، کارت‌های بانکی به همراه رمز و مقادیری وجه نقد را زورگیری کرده و این فرد را از خودرو بیرون انداخته و متواری شده بودند. جانشین فرمانده انتظامی کلانشهر مشهد بیان کرد: شب گذشته یکی از تیم‌های کلانتری میرزاکوچک خان هنگام گشت زنی در محدوده خیابان ابوریحان بیرونی، یک پراید با مشخصات مذکور و ۲ سرنشین جوان را متوقف کردند.

وی ادامه داد: در بازرسی از خودرو متهمان یک قبضه شمشیر، یک قبضه قمه، تعداد زیادی مدارک شناسایی و کارت عابر بانک، سه دستگاه تلفن همراه هوشمند مسروقه و ۵۰ گرم موادمخدر کشف شد. سرهنگ چراغ افزود: متهمان ۲۰ ساله تاکنون به هشت فقره زورگیری از مسافران در محدوده صدمتری، جاده بهشت رضا، بولوار توس و گاراژدار‌ها اعتراف کردند. وی گفت: متهمان با هماهنگی مقام قضایی برای کشف دیگر جرایم احتمالی با توجه به گزارش زورگیری‌های مشابه به اداره مبارزه با جرایم خشن پلیس آگاهی منتقل شدند.

صدآنلاین

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn