تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 19:49
8 بازدید
کد خبر : 347697

تیم کومیته امید دختران ایران نایب قهرمان جهان شد – آفتاب نو | اخبار ورزشی

تیم کومیته امید دختران ایران نایب قهرمان جهان شد – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان که طی ۵ روز و با شرکت ۱۹۹۷ کاراته کا از ۱۱۳ کشور در ونیز ایتالیا برگزار شد، تیم کومیته امید دختران ایران با کسب دو مدال طلا و برنز عنوان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، در پایان سیزدهمین دوره رقابت‌های کاراته قهرمانی جهان که طی ۵ روز و با شرکت ۱۹۹۷ کاراته کا از ۱۱۳ کشور در ونیز ایتالیا برگزار شد، تیم کومیته امید دختران ایران با کسب دو مدال طلا و برنز عنوان نایب قهرمانی جهان را بدست آورد. برای ایران در این رقابت‌ها فاطمه‌زهرا سعیدآبادی موفق به کسب مدال طلا شد و یلدا نقی بیرانوند توانست به مدال برنز برسد.

در رده بندی کومیته امید دختران جهان؛ مصر با یک طلا و یک نقره قهرمان شد، ایران با یک طلا و یک برنز نایب قهرمان شد و ژاپن، فرانسه و سوئد با یک طلا مشترکا در رده سوم قرار گرفتند.

در مجموع هر سه رده سنی تیم ایران با کسب دو طلا و برنز در رده دوازدهم جدول رده بندی قرار گرفت. ایران در این دوره از رقابت‌ها از ۳۷ فرصت موجود، با ۱۷ ورزشکار کومیته و کاتا در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و امید شرکت کرده بود. تیم‌های ملی رده‌های پایه ایران در دوره قبلی این رقابت‌ها به میزبانی قونیه ترکیه تنها یک مدال طلا توسط علیرضا حیدری در کومیته امید پسران کسب کرده بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn