تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 20:13
9 بازدید
کد خبر : 347717

۴ مزیت سرمایه‌گذاری در گواهی سپرده نقره

۴ مزیت سرمایه‌گذاری در گواهی سپرده نقره

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش صدای بورس،علی قاسمی به ۴ مزیت سرمایه‌گذاری در گواهی سپرده نقره برای تولیدکنندگان نقره و سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: سرعت بالا، نیاز نداشتن به سرمایه‌گذاری با مبالغ زیاد، معافیت مالیاتی و امنیت حفظ و نگهداری از مهم‌ترین مزیت‌های گواهی سپرده نقره است. او توضیح داد: یکی از مزیت‌های

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش صدای بورس،علی قاسمی به ۴ مزیت سرمایه‌گذاری در گواهی سپرده نقره برای تولیدکنندگان نقره و سرمایه‌گذاران اشاره کرد و گفت: سرعت بالا، نیاز نداشتن به سرمایه‌گذاری با مبالغ زیاد، معافیت مالیاتی و امنیت حفظ و نگهداری از مهم‌ترین مزیت‌های گواهی سپرده نقره است.

او توضیح داد: یکی از مزیت‌های گواهی سپرده نقره سرعت نقدشوندگی است، به طوری که همانند گواهی سپرده شمش طلا، مشتری هر زمان که بخواهد می‌تواند با فروش گواهی، پول خود را نقد کند، در حالی که در بازار نقره به طور حتم باید به صورت حضوری مراجعه کند.

قاسمی ادامه داد: مزیت دیگر گواهی سپرده شمش نقره این است که مالیات بر ارزش افزوده در زمان خرید محاسبه می‌شود؛ ضمن اینکه مالیات بر عملکرد نیز مشمول معافیت است و می‌تواند مزیت خوبی برای سرمایه‌گذار باشد.

ﻣﺪﯾﺮ ﻣﻌﺎﻣﻠﺎت ﮐﺎﻟﺎ و اﻧﺮژی ﺷﺮﮐﺖ ﮐﺎرﮔﺰاری ﺻﺒﺎ ﺗﺎﻣﯿﻦ عنوان کرد: همچنین انبارداری شمش نقره در بورس کالا دارایی سرمایه گذار را در مقابل ریسک هایی سنتی سرمایه گذاری در این بازار محافظت می کند.

او در پاسخ به این سوال که آیا گواهی سپرده شمش نقره همچون طلا محصولی جذاب برای سرمایه گذاران خواهد بود؟گفت: بله،نقره به عنوان یک گزینه مناسب برای سرمایه گذاری بوده و این فلز ارزشمند به دلیل ویژگی های فیزیکی از جمله مقاومت در برابر خوردگی ، هدایت برق بالا و استفاده صنایع فناوری، جذابیت زیادی برای سرمایه گذاران دارد؛همچنین از نقره به عنوان یک ابزار مالی و صرافی نیز استفاده می شود.

قاسمی با اشاره به اینکه معاملات گواهی شمش طلا در بورس کالا از رونق قابل توجهی برخوردار است و بورس کالا در سال‌های اخیر با رویکرد توسعه ابزارهای مالی به این اقدامات نگاه ویژه‌ای داشته است، تاکید کرد: از آنجا که نقره گزینه مناسبی برای سرمایه گذاری است، معاملات گواهی سپرده این فلز ارزشمند نیز در بورس کالا موفق بوده و با تقاضای بالایی مواجه می‌شود.

منبع:پایگاه خبری بازار سرمایه ایران

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn