تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 21:55
49 بازدید
کد خبر : 347801

لفظ سرمربی موقت در مورد بختیاری‌زاده یعنی چه؟/ برکناری نکونام به این معنی نیست که او مربی بدی است!

لفظ سرمربی موقت در مورد بختیاری‌زاده یعنی چه؟/ برکناری نکونام به این معنی نیست که او مربی بدی است!

جامعه ورزشی آفتاب نو: محسن بیاتی نیا درباره وضعیت فعلی استقلال پس از استعفای جواد نکونام به آفتاب نو گفت: ببینید در مورد سرمربیگری نکونام بحث‌های زیادی بود. استقلال با این اتفاق‌ها به این شرایط رسید و دیگر نمی شد که با نکونام کار کند. زمان نکونام، هوادار بازی که می خواست را نمی دید

جامعه ورزشی آفتاب نو:

محسن بیاتی نیا درباره وضعیت فعلی استقلال پس از استعفای جواد نکونام به آفتاب نو گفت: ببینید در مورد سرمربیگری نکونام بحث‌های زیادی بود. استقلال با این اتفاق‌ها به این شرایط رسید و دیگر نمی شد که با نکونام کار کند. زمان نکونام، هوادار بازی که می خواست را نمی دید و بیشتر از این هم نمی توانست انتظار پیشرفت داشته باشد. تغییر به معنی ضعف سرمربی نیست و در دنیا اتفاق می افتد. آنچلوتی هم فصل بد داشته است، در فوتبال حرفه ای عاطفه وجود ندارد و اگر نتیجه نگیری تغییرت لازم است. نکونام باید خودش را تغییرات بدهد و با قدرت شروع کند. این برکناری نشانه ضعف و بد بودن او نیست و شاید این مربی در تیم‌های دیگر خیلی هم خوب نتیجه بگیرد.

مهاجم اسبق استقلال در مورد انتخاب سهراب بختیاری زاده به عنوان مربی موقت هم گفت: استقلال تیمی است اگر زمان بدهند هر مربی می تواند در آن نتیجه بگیرد.  حتی سهراب بختیاری زاده شاید با گذشت زمان بهتر از سرمربی خارجی خودش را نشان بدهد. اگر به سهراب زمان می دهیم، عیبی ندارد. عملکرد استقلال در بازی با هوادار خوب بود و در بازی با ذوب آهن بیشتر می تواند عیارش را نشان بدهد. اگر مدیران باشگاه هنوز انتخابی برای یک سرمربی با کیفیت نکرده اند، حفظ بختیاری زاده اتفاق بدی نیست.

بیاتی نیا در مورد اینکه از ابتدا سهراب بختیاری زاده را به عنوان مربی موقت معرفی کرده اند هم گفت: این حرف اشتباه است، مربی موقت یعنی چه؟ تکرار کردن این الفاظ چه سودی دارد؟ او که در کادرفنی نکونام نبوده که مربی موقت خطابش کنند. چه اشکالی دارد یک فرصت به بازیکن سابق استقلال بدهیم؟ اگر مربی که کارش را شروع می کند در رفتار با بازیکنان، مدیران و هواداران کاریزمای لازم را داشته باشد حتما می تواند بین بازیکنان و تیم مقبولیت پیدا کند.

او در پایان در مورد شانس قهرمانی استقلال هم گفت:  به دلیل فرسایشی بودن لیگ هر اتفاقی می تواند بیففتد و من فکر می کنم استقلال می تواند اختلافش با تیم‌های بالای جدولی را جبران کند.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn