تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 23:01
22 بازدید
کد خبر : 347855

در عمان هم بدنسازم، هم دستیار اول؛ امیدوارم بیانکی را با خودم به ایران بیاورم!

در عمان هم بدنسازم، هم دستیار اول؛ امیدوارم بیانکی را با خودم به ایران بیاورم!

به گزارش آفتاب نو، پوریا جراحی، مربی بدنساز اسبق استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا هم همراه این تیم بود، چند روز پیش به عنوان دستیار اول بیانکی برزیلی، اسپانیایی در تیم صحم عمان پست گرفت و مربی این تیم در لیگ برتر عمان شد. صحم که تا پایان هفته ششم لیگ عمان با ۶

به گزارش آفتاب نو، پوریا جراحی، مربی بدنساز اسبق استقلال که در لیگ قهرمانان آسیا هم همراه این تیم بود، چند روز پیش به عنوان دستیار اول بیانکی برزیلی، اسپانیایی در تیم صحم عمان پست گرفت و مربی این تیم در لیگ برتر عمان شد.

صحم که تا پایان هفته ششم لیگ عمان با ۶ امتیاز از ۵ بازی در رده ششم جدول ۱۲ تیمی لیگ برتر این کشور قرار دارد، بعد از شکست ۴ بر یک مقابل السیب صدرنشین لیگ برتر عمان، تصمیم به تقویت کادرفنی خود گرفت و بیانکی، سرمربی مشهور منطقه نیز پوریا جراحی را به عنوان دستیار اول برگزید و البته با توجه به تخصص جراحی در بدنسازی، از او خواست علاوه بر طراحی تاکتیک و تمرین، کارهای بدنی بازیکنان را هم زیرنظر داشته باشد.

پوریا جراحی ادامه داد: در صحم عمان یک کار جدی را شروع کردیم و امیدوارم موفق شویم. من تنها دستیاری هستم که با بیانکی به این تیم آمدم و از این حیث وظایف سنگینی دارم اما از این چالش لذت می برم. دوست دارم تجربه کنم.   پیشنهاداتی از تیم های ایرانی داشتم اما چون این جا مثل زمان همکاری با نیلتون ترسوو در زیمباوه علاوه بر بدنسازی، مسئولیت فنی و تاکتیکی دارم، دوست داشتم کنار بتو بیانکی کار کنم.

مربی اسبق استقلال در پایان گفت: امیدوارم یک روز بتوانم این مربی را با خودم به ایران بیاورم. بیانکی مربی کاربلدی است و مراوده با او می تواند به فوتبال ما کمک کند. بیانکی سال ها در اسپانیا بازی کرده، همان جا ازدواج کرده و الان بیشتر به عنوان اسپانیایی شناخته می شود تا برزیلی. او افکار جالبی در فوتبال دارد و می دانم در عمان هم موفق خواهد شد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn