تاریخ انتشار : یکشنبه 22 مهر 1403 - 23:19
10 بازدید
کد خبر : 347865

اولین واکنش حزب‌الله لبنان درباره عملیات کوبنده به پایگاه تیپ گولانی

اولین واکنش حزب‌الله لبنان درباره عملیات کوبنده به پایگاه تیپ گولانی

جامعه ورزشی آفتاب نو: مقاومت اسلامی لبنان در مورد حمله پهپادی خود به پایگاه تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در مجاورت حیفا که تاکنون به کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۶۷ نفر منجر شده است، بیانیه‌ای صادر کرد. به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا، حزب الله لبنان یکشنبه شب پس

جامعه ورزشی آفتاب نو:




اولین واکنش حزب‌الله لبنان درباره عملیات کوبنده به پایگاه تیپ گولانی

مقاومت اسلامی لبنان در مورد حمله پهپادی خود به پایگاه تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در مجاورت حیفا که تاکنون به کشته شدن ۴ نظامی صهیونیست و زخمی شدن ۶۷ نفر منجر شده است، بیانیه‌ای صادر کرد.

به گزارش پارسینه و به نقل از ایسنا، حزب الله لبنان یکشنبه شب پس از انجام حمله پهپادی به پایگاه تیپ گولانی در منطقه «بنیامینا» در مجاورت حیفا در بیانیه‌ای اعلام کرد شامگاه امروز یکشنبه در حمایت از ملت و مقاومت قهرمان فلسطین در نوار غزه و دفاع از لبنان و ملت آن و در چارچوب مجموعه عملیات‌های خیبر و پاسخ به جنایات دشمن صهیونیستی به ویژه حملات به مناطق النویری و البسطه در بیروت و دیگر مناطق لبنان، همچنین در پاسخ به کشتارهای دشمن صهیونیستی و با ندای «لبیک یا نصر الله»، پادگان آموزش تیپ گولانی در منطقه بنیامینا واقع در جنوب حیفا را هدف حمله پهپادی قرار داده است.

مقاومت اسلامی لبنان تأکید کرد حزب الله همچنان در میدان حاضر است و آماده دفاع از سرزمین و ملت تسلیم ناپذیر و مظلوم خود است و هرگز از عمل به وظیفه خود در پاسخ به جنایات دشمن دریغ نخواهد کرد.

منابع عبری زبان به نقل از ارتش رژیم صهیونیستی گزارش دادند شمار کشته‌های حمله پهپادی حزب الله به پایگاه تیپ گولانی به ۴ نفر و تعداد زخمی‌ها به ۶۷ نفر افزایش پیدا کرد.

 


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn