تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 0:20
11 بازدید
کد خبر : 347914

مناجاتی: انتقاد از تیم ملی باشد برای پس از صعود به جام جهانی

مناجاتی: انتقاد از تیم ملی باشد برای پس از صعود به جام جهانی

جامعه ورزشی آفتاب نو: مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان در سومین دیدار شاگردان قلعه‌نویی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی برای هر دو تیم بود، با توجه بازی‌های اخیری که در چند وقت گذشته با هم داشتند ایران و

جامعه ورزشی آفتاب نو:

مهدی مناجاتی در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم درباره تساوی تیم ملی مقابل ازبکستان در سومین دیدار شاگردان قلعه‌نویی در مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ اظهار داشت: بازی خیلی سنگینی برای هر دو تیم بود، با توجه بازی‌های اخیری که در چند وقت گذشته با هم داشتند ایران و ازبکستان با شناختی خوب  از هم وارد زمین شدند و یک فوتبال نزدیک را شاهد بودیم و هر دو تیم می‌خواستند ابتدا بازنده نباشند. به نظرم اینکه تیم ما توانست ۱۰ نفره یک امتیاز کسب کند، اتفاق خوبی بود.

 

وی در واکنش به این موضوع که تیم ملی علی‌رغم کسب یک امتیاز، بازی زیبایی را به نمایش نگذاشت، تصریح کرد: من معتقدم الان زمان انتقاد از تیم ملی نیست، بازی‌ها فشرده و نزدیک به هم هست و بازیکنان تیم ملی در شرایط سختی دور هم جمع می‌شوند. تیم ملی برای صعود نیاز به پیروزی و کسب امتیاز دارد، در این شرایط نباید روی تیم، فشار وارد کنیم. هر زمانی که صعود ما به جام جهانی قطعی شد، آن زمان باید درباره نحوه بازی و عملکرد تیم ملی اظهارنظر کنیم.

کارشناس فوتبال کشورمان در همین زمینه افزود: ما بازی سختی با ازبکستان در خانه خودش داشتیم. شما ببینید نزدیک به ۴۰ دقیقه ۱۰ نفره بازی کردیم و ممکن بود برحسب اتفاقات فوتبالی، همین یک امتیاز را هم نگیریم، آن وقت بود که در بازی‌های آینده کارمان سخت می‌شد. البته من معتقدم که تیم ملی بعد از ۱۰ نفره شدن بهتر شد و بازی به مراتب خوب‌تری به نمایش گذاشت و با اضافه شدن بازیکنانی مثل قایدی و قلی‌زاده هجومی شد و حتی شانس پیروزی هم داشتیم که این اتفاق نیفتاد.

مناجاتی با اشاره به برگزاری دیدار تیم ملی مقابل قطر در امارات، گفت: ما اگر در ایران هم از قطری‌ها میزبانی می‌کردیم قطعاً بازی سختی داشتیم چه برسد به اینکه باید در امارات با این تیم بازی کنیم. آخرین بازی ما در جام ملت‌ها مقابل قطر بود که بازنده شدیم و به فینال نرسیدیم. قطعاً در این بازی هم کار سختی داریم. تیم ملی بعد از سفر به تاشکند به امارات رفته است و باید مثل یک میهمان با قطر بازی کند. این شرایط باعث سخت‌تر شدن کار تیم ملی می‌شود. ما به هیچ وجه نباید به شرایط قطر در جدول نگاه کنیم. قطعاً آنها برای پیروزی با ایران بازی می‌کنند تا شانس صعود‌شان را افزایش دهند و شاگردان قلعه‌نویی نباید مانند جام ملت‌ها غافلگیر شوند.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn