تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 0:30
7 بازدید
کد خبر : 347921

عملیات بازگشایی جاده قدیم محمدیه بزودی آغاز می شود

عملیات بازگشایی جاده قدیم محمدیه بزودی آغاز می شود

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد پیری با اشاره به اقدامات شهرداری محمدیه در چند ماه اخیر اظهار داشت: خوشبختانه پروژه های عمرانی مدیریت شهری محمدیه در چند ماه گذشته پیشرفت مطلوبی داشته که از آن جمله می توان به ادامه روند احداث واحدهای تجاری در پارک شهر و مهرگان،

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری برنا از قزوین؛ محمد پیری با اشاره به اقدامات شهرداری محمدیه در چند ماه اخیر اظهار داشت: خوشبختانه پروژه های عمرانی مدیریت شهری محمدیه در چند ماه گذشته پیشرفت مطلوبی داشته که از آن جمله می توان به ادامه روند احداث واحدهای تجاری در پارک شهر و مهرگان، احداث پارک ساحلی، احداث کمربندی غربی اشاره کرد.

وی در ادامه از عملیات بازگشایی محور جاده قدیم محمدیه در آینده ای نزدیک خبر داد و افزود: با اجرای این پروژه تردد برای شهروندان مناطق ۴، ۵ و۶ تسهیل خواهد شد.

شهردار محمدیه با تاکید بر اینکه ورودی فعلی شهر محمدیه مسدود نخواهد شد تصریح کرد: این زیرگذر و روگذر برای معرفی بیشتر شهر تاثیرگذار است.

عملیات بازگشایی جاده قدیم محمدیه بزودی آغاز می شود

پیری در پاسخ به سوالی مبنی بر لزوم راه اندازی ایستگاه راه آهن در شهر محمدیه خاطرنشان کرد: راه اندازی ایستگاه راه آهن برای شهر محمدیه در طرح جامع دیده شده و با توجه به رایزنی های انجام شده ضمن راه اندازی ایستگاه راه آهن برای این شهر یک خط ریلی فرعی نیز برای مهرگان پیش بینی شده است.

شهردار محمدیه در خصوص انتقاد شهروندان از وضعیت فرسوده بودن تابلوهای شناسایی و ترافیکی شهر اظهار داشت: کار ساماندهی و بهسازی این تابلوها توسط سازمان حمل و نقل همگانی شهرداری محمدیه در حال انجام است و همه تابلوها بازسازی یا تعویض خواهد شد.

وی در بخش دیگری از سخنان خود در مورد اصلاح مسیر خروجی شهر مهرگان گفت: اصلاح این مسیر بر عهده اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان قزوین است و در حال رایزنی هستیم و اگر اداره راهداری این طرح را اجرا نکرد ما حاضریم به خاطر تامین امنیت جانی شهروندان این پروژه را انجام دهیم.

عملیات بازگشایی جاده قدیم محمدیه بزودی آغاز می شود

شهردار محمدیه در خصوص اصلاح ورودی مهرگان نیز اظهار داشت: عملیات اصلاح این مسیر از مجتمع خدمات رفاهی آفتاب تا کمربندی شمالی در حال اچراست و همزمان  عملیات احداث کمربندی غربی نیز آغاز شده  که با اجرای این پروژه جاده قدیم محمدیه به آزادراه قزوین_ تهران متصل خواهد شد.
 
پیری در مورد نارضایتی شهروندان از زمان تردد اتوبوس های قزوین_مهرگان گفت: زمان آخرین تردد اتوبوس ها از قزوین به مهرگان ساعت ۱۹ و از مهرگان به قزوین ۲۰:۳۰ می باشد و رانندگان اتوبوس‌ها با توجه به حجم مسافر از مبدا یعنی مهرگان فعالیت می کنند.

عملیات بازگشایی جاده قدیم محمدیه بزودی آغاز می شود

وی در خصوص اقدامات ترافیکی و ایمنی  در مهرگان توسط شهرداری محمدیه یادآورشد: میدان ورودی این شهر غیراستاندارد است و نیاز به بازسازی دارد که انجام این پروژه در مرحله انتخاب پیمانکار قرار داشت که اداره شهر مهرگان به مدیریت جدید سپرده شد.

پیری بیان کرد: تا مشخص شدن وضعیت مدیریت جدید شهر مهرگان، شهرداری محمدیه اقدامات قابل توجهی در این شهر انجام داده که احداث پارکینگ ۴ هکتاری خودروهای سنگین، احداث مجتمع های تجاری و خدماتی در این شهر، احداث پارک ۸ هکتاری مهرگان، فنس کشی پارک۲۲ هکتاری با هدف تامین امنیت خانواده ها، روکش آسفالت بسیاری از معابر این شهر از آن جمله است.

وی افزود: نبود درمانگاه و بیمارستان در شهرهای محمدیه و مهرگان از مشکلات است در حالی که بیش از ۹۰ درصد ساکنین این دو شهر تحت پوشش بیمه تامین اجتماعی هستند و به رغم اختصاص زمین از سوی راه و شهرسازی به اداره کل تامین اجتماعی برای ساخت درمانگاه تاکنون این درمانکاه ساخته نشده است.

عملیات بازگشایی جاده قدیم محمدیه بزودی آغاز می شود

شهردار محمدیه اظهارداشت: در حال حاضر شهرهای محمدیه و مهرگان از لحاظ فضاهای آموزشی فقیرترین منطقه در استان قزوین هستند که حتی شاهد مدارس کانکسی در روستاهای اطراف محمدیه هستیم؛ ضمن اینکه ما باید اداره آموزش و پرورش مستقل داشته باشیم تا کارها را تسهیل کرده و کمبودهای آموزشی را جبران کند.

شهردار محمدیه ناهماهنگی و موازی کاری بین دستگاه‌ها را به ضرر مردم دانست و گفت: بسیاری از بانک ها در شهر مهرگان دارای زمین هستند اما برای استقرار در این شهر اقدامی انجام نداده اند.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر پارک خودروهای سنگین در معابر مهرگان تصریح کرد: فعالیت این پارکینگ آغاز شده و با هماهنگی که با پلیس راهور صورت گرفته ورود خودروهای سنگین به داخل شهر مهرگان ممنوع است و باید اعمال قانون شود.

عملیات بازگشایی جاده قدیم محمدیه بزودی آغاز می شود

شهردار محمدیه تصریح کرد: لوله گذاری انهار معابر شهر محمدیه با هدف جمع آوری آب‌های سطحی یکی از اقدامات خوبی بود که رضایت شهروندان را در پی داشت و تاکنون در ۱۳ کیلومتر از انهار لوله گذاری انجام شده و دو  کیلومتر دیگر باقی مانده است.

پیری با اشاره به شروع ساخت وساز در منطقه ۷ محمدیه و همچنین مهرگان افزود: آماده سازی زمین و زیرساخت های لازم، یک طبقه تراکم به منطقه ۷ محمدیه و قطعات مالکانه در مهرگان اضافه شده است.

عملیات بازگشایی جاده قدیم محمدیه بزودی آغاز می شود

شهردارمحمدیه تعریف پیوست مناسب سازی در همه پروژه های عمرانی را از اقدامات خوب مدیریت شهری دانست و گفت: در حال حاضر در همه پروژه های جدید از جمله پارک ها و در اتوبوس‌های جدید خریداری شده رمپ ویژه معلولان و نابینایان در نظر گرفته شده است.

پیری با اشاره به خرید ۱۰ دستگاه دوچرخه برای بوستان بانوان با هدف ترویج فرهنگ دوچرخه سواری در بین شهروندان اظهارداشت: همچنین فضایی در منطقه ۶ برای دوچرخه سواری اختصاص یافته و با اجرای کامل لوله گذاری انهار ایستگاه‌های دوچرخه در شهر راه اندازی خواهیم کرد.

عملیات بازگشایی جاده قدیم محمدیه بزودی آغاز می شود

وی در خصوص اقدامات انجام شده در حوزه پسماند گفت: روزانه ۷۰ تن پسماند از شهرهای محمدیه و مهرگان جمع آوری شده و به سایت محمدآباد منتقل می شود ضمن اینکه معابر اصلی هر روز و کوچه های فرعی هفته ای یک باررفت وروب و مخازن زباله شست وشو 
می شود.

انتهای پیام

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn