تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 0:37
8 بازدید
کد خبر : 347925

دریافت وام با سپرده طلا با بهترین بهره

دریافت وام با سپرده طلا با بهترین بهره

همین مسائل موجب ایجاد تفاوت‌های زیادی بین قیمت طلا هنگام خریدن یا فروختن آن شده است و گاهی پیش می‌آید که افراد از این خرید و فروش به جای سود کردن ضررهای بزرگی می‌کنند. به منظور جلوگیری از حل مشکلات مالی مردم و حفظ طلاهای آنها مجموعه کامک وام، انواع وام فوری را در اختیار

همین مسائل موجب ایجاد تفاوت‌های زیادی بین قیمت طلا هنگام خریدن یا فروختن آن شده است و گاهی پیش می‌آید که افراد از این خرید و فروش به جای سود کردن ضررهای بزرگی می‌کنند. به منظور جلوگیری از حل مشکلات مالی مردم و حفظ طلاهای آنها مجموعه کامک وام، انواع وام فوری را در اختیار مردم گذاشته که وام طلا نیز جزو آنها است. برای اطلاع کامل از شرایط وام طلا در ادامه با ما باشید.

شرایط دریافت وام طلا و جواهر

شرایط وام با سپرده طلا در مجموعه کامک وام از این قرار است که کسانی که نیاز فوری به پول دارند، می‌توانند با گرو گذاشتن طلاهای خود در این مجموعه براساس قیمت و ارزش آنها، وام دریافت کنند. این وام‌ها معمولا یک ساعته پرداخت می‌شوند تا فورا مشکلات مالی شما حل شوند. مبلغ دقیق وام نیز همان طور که گفتیم براساس ارزش و قیمت طلاهای گرو گذاشته شده تعیین می‌شود و اگر بخواهیم به طور دقیق بگوئیم، معادل ۸۰ درصد از قیمت طلاها به آنها وام تعلق می‌گیرد. سقف پرداختی برای این وام‌ها مشخص نکرده‌اند و همه مردم می‌توانند هر مبلغی که نیاز دارند چه ۳۰ میلیون تومان باشد چه ۲ میلیارد تومان، از چنین وام فوری بهره ببرند.

نام وام که می‌آید مردم به یاد ضامن وام می‌افتند و گاهی به دلیل نداشتن ضامن معتبر یا چک و سفته‌های لازم برای گرو گذاشتن در بانک، از خیر وام گرفتن می‌گذرند. از این رو مسئولان مجموعه کامک وام در میان شرایط وام طلا و سایر وام فوری‌هایی که دارند، هیچ ضامن یا سپرده بانکی نخواسته‌اند و تنها با امانت گذاشتن طلای خود در مجموعه می‌توانید وام مورد نظر را بگیرید. در مدت امانت گرفتن طلاها در مجموعه، به خوبی از آنها مراقبت و محافظت می‌شود تا آسیبی نبینند. یکی از مزیت‌های بزرگی که با دریافت این وام از آن برخوردار می‌شوید، حفظ ارزش طلاها و سرمایه شما است. در واقع شرایطی داشته‌اید که بدون از دست دادن طلاهای خود از طریق آنها مبلغ مورد نیاز خود را تهیه کنید و البته طلای خود را نیز از دست ندهید. حفظ طلاها و جلوگیری از فروخته شدن آنها زمانی که طلای شما یادگاری یا هدیه از کسی باشد اهمیت بیشتری پیدا می‌کند.

مدارک مورد نیاز برای دریافت وام فوری طلا

تا اینجای مقاله درباره مزیت‌ها و شرایط وام طلا در مجموعه کامک وام برای شما توضیح دادیم حال نوبت آن رسیده که بگوئیم برای دریافت این وام باید چه مدارکی ارائه کنید. درست است که گفتیم دریافت این وام هیچ ضامن یا سپرده بانکی نمی‌خواهد و سریعا پرداخت می‌شود اما به هر حال باید اطلاعات شما به درستی ثبت شوند. مدارک مورد نیاز عبارتند از:

  • حضور مالک طلاها ( یعنی کسی که فاکتور خرید به نام اوست )

  • نسخه اصلی فاکتوری که هنگام خرید طلا دریافت کرده‌اید

  • نسخه اصلی مدارک شناسایی و هویتی صاحب طلاها مثل شناسنامه و کارت ملی

  • نسخه‌ای کپی شده از مدارکی که محل سکونت صاحب طلا را مشخص می‌کند

  • همراه داشتن خود طلا یا جواهری که قصد وام گرفتن با آن را دارید

اقساط و بازپرداخت وام طلا

از آنجایی که مبلغ وام و شرایط وام طلا در مجموعه کامک وام برای همه متقاضیان یکسان نیست و هر کسی براساس ارزش طلاهای خود وام دریافت می‌کند. به همین دلیل برای اطلاع کامل از اقساط باز پرداخت این وام، بهره ای که به این وام تعلق می‌گیرد، فاصله بین بازپرداخت قسط‌ها و… باید با مجموعه کامک وام تماس بگیرید. راه‌های ارتباطی متعددی در مجموعه کامک وام وجود دارد که با استفاده از آنها می‌توانید با کارشناسان مجموعه ارتباط گرفته و سوالات خود را از آنان بپرسید.

مزایای دریافت و شرایط وام طلا

در قسمت معرفی خود وام در میان شرایطی که گفتیم چند مورد از مزیت‌های این وام را نیز گفته‌ایم اما در این قسمت به طور اختصاصی تمام مزیت‌ها را توضیح می‌دهیم که عبارتند از:

  1. سرعت بالا در پرداخت: این وام یک وام فوری بوده و ظرف نهایتا یک ساعت به متقاضی پرداخته می‌شود. با این شرایط دیگر نیازی به صبر کردن و پول جمع کردن برای رفع نیازهای مالی خود ندارید و می‌توانید فورا آنها را رفع کنید.

  2. عدم نیاز به داشتن ضامن یا سپرده بانکی: برای دریافت وام در اکثر بانک‌ها باید ضامن معتبر یا سپرده بانکی مثل چک یا سفته به بانک ارائه کنید و بدون آنها نمی‌توانید وام بگیرید. در مجموعه کامک وام این مشکل حل شده و برای دریافت وام فوری از آنها نیازی به داشتن ضامن نیست.

  3. استفاده از طلاهای بلا استفاده بدون از بین رفتن ارزش آنها: با این نوع وام می‌توانید با استفاده از طلاهای خود وام دریافت کنید و ارزش و مالکیت آنها را برای خود حفظ کنید. به این ترتیب هم مشکل مالی شما حل می‌شود هم طلاهای خود را از دست نداده‌اید و هم ارزش آنها حفظ می‌شود.

  4. شرایط متنوع برای بازپرداخت وام: یکی از مهم‌ترین شرایط وام طلا همین بازپرداخت متنوع آن است. در این مجموعه مبالغ متنوعی تحت عنوان وام فوری از نوع وام طلا به مردم پرداخته می‌شود و بازپرداخت این وام‌ها را با توجه به توان مالی مردم تعیین می‌کنند تا فشار زیادی برای بازپرداخت به آنها وارد نشود.

  5. دریافت طلا بعد از تسویه کردن وام: برای دریافت وام طلا از این مجموعه لازم است طلای مورد نظر را در آنجا گرو بگذارید. ممکن است تصور کنید مجموعه طلای شما را برمی‌دارد اما این گونه نیست و کامک وام تنها طلای شما را امانت می‌گیرد و وقتی کامل وام خود را تسویه کردید، طلا نیز به شما برگردانده می‌شود.

سخن آخر

کامک وام، مجموعه‌ای است که با شرایطی وام فوری به مردم می‌دهد تا نیازهای مالی آنان را با کمترین مشکل و در سریع‌ترین زمان حل کند. وام طلا، یکی از انواع وام فوری در این مجموع است که با وثیقه گذاشتن طلاهای خود می‌توانید معادل ۸۰ درصد ارزش آنها وام دریافت کنید. سایر شرایط وام طلا نیز به همین شکل براساس ارزش طلا و مبلغ وام شما تعیین می‌شوند. با این شرایط دیگر نیازی نیست زمان‌هایی که پول لازم دارید طلاهای خود را با کلی ضرر بفروشید. پس از تسویه کردن وام نیز دوباره طلا به شما برمی گردد و می‌توانید یادگاری نگه‌دارید یا دوباره با آن وام بگیرید.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn