تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 1:16
10 بازدید
کد خبر : 347947

مزیت خرید محصولات دلتا از آزند اتوماسیون بهترین نمایندگی دلتا در لاله زار تهران

مزیت خرید محصولات دلتا از آزند اتوماسیون بهترین نمایندگی دلتا در لاله زار تهران

آزند اتوماسیون بهترین نمایندگی دلتا در لاله‌زار تهران با داشتن دانش فنی لازم در زمینه تجهیزات دلتا اقدام به ارائه محصولات و تجهیزات صنعتی این کمپانی را در ایران نموده است. مزیت خرید محصولات دلتا از آزند اتوماسیون به‌عنوان نماینده رسمی این برند، ارائه این محصولات با بهترین قیمت‌ها و مشاوره تخصصی در زمینه فروش

آزند اتوماسیون بهترین نمایندگی دلتا در لاله‌زار تهران با داشتن دانش فنی لازم در زمینه تجهیزات دلتا اقدام به ارائه محصولات و تجهیزات صنعتی این کمپانی را در ایران نموده است.

مزیت خرید محصولات دلتا از آزند اتوماسیون به‌عنوان نماینده رسمی این برند، ارائه این محصولات با بهترین قیمت‌ها و مشاوره تخصصی در زمینه فروش است. این خدمات به مشتریان کمک می‌کند تا انتخاب بهتری داشته باشند و از کیفیت بالای محصولات دلتا بهره‌مند شوند.

خرید محصولات دلتا در آزند اتوماسیون

آزند اتوماسیون به‌عنوان نمایندگی محصولات دلتا در لاله‌زار تهران انواع محصولات و تجهیزات اتوماسیون صنعتی برند Delta را با گارانتی اصالت و کیفیت به فروش می‌رساند. ای محصولات عبارت‌اند از:

پی‌ال‌سی دلتا

 پی‌ال‌سی دلتا یکی از برندهای معتبر در صنعت اتوماسیون صنعتی است که در مدل‌های متنوع و مختلفی تولید می‌شود و تجهیزات جامعی را برای پاسخگویی به نیازهای مختلف در حوزه اتوماسیون صنعتی ارائه می‌دهد. با خرید پی‌ ال‌ سی دلتا از آزند اتوماسیون به‌راحتی می‌توان آن را در پروژه‌های کوچک تا بزرگ طراحی و پیاده‌سازی کرد.

این پی‌ال‌سی‌ها که به‌عنوان یکی از پرفروش‌ترین کنترل‌کننده‌های منطقی در ایران شناخته می‌شوند، در سه مدل AS، AH و DVP هستند و می‌توانند بر اساس قابلیت‌های خود در صنایع مختلفی مانند غذایی، پتروشیمی و نفت و گاز به کار گرفته شوند.

تاچ پنل (HMI) دلتا

نمایشگر دلتا (Delta HMI) یکی از محصولات پرفروش شرکت دلتا است که با نرم‌افزار برنامه‌نویسی Dop-soft قابل تنظیم و برنامه‌ریزی است.

این نمایشگرها دارای پورت‌های ارتباطی متنوعی برای اتصال به PLC یا PC یا هر کنترلر هستند و با صفحه نمایش LCD با رزولوشن بالا، امکان نمایش پارامترهای بصری مانند نمودار و گراف را فراهم می‌کنند.

HMI دلتا به کاربران این امکان را می‌دهد که به صورت Real Time نظارت و کنترل مؤثری بر فرآیندها داشته باشند. انواع مختلف HMI دلتا شامل DOP B و DOP W هستند که می‌توانند از طریق آزند اتوماسیون بهترین نمایندگی دلتا تهیه شوند.

مزیت خرید محصولات دلتا از آزند اتوماسیون بهترین نمایندگی دلتا در لاله زار تهران

اینورتر دلتا

اینورتر دلتا که به‌عنوان درایو نیز شناخته می‌شود، یکی از پرکاربردترین تجهیزات صنعتی شرکت دلتا است و وظیفه اصلی آن تبدیل جریان مستقیم به متناوب و کنترل دور موتور است. این اینورترها در صنایع مختلف و سیستم‌هایی مانند سیستم‌های گرمایش و سرمایش، آسانسورها و بالابرها، کامپیوتر، وسایل نقلیه و تمامی کارخانه‌ها کاربرد دارند.

محصولات اینورتر دلتا به دو نوع سه‌فاز و تک‌فاز تقسیم می‌شوند و به دلیل کیفیت بالا و قیمت مناسب، از محبوبیت بالایی در بازار برخوردارند.

انواع مختلف اینورتر دلتا شامل VFD-B، VFD-C200 و VFD-M هستند که هر کدام را می‌توان جهت کنترل سرعت، گشتاور، حرکت آرام، بار افزایشی و پیکربندی‌های سفارشی استفاده نمود.

سروو دلتا

سروو دلتا یکی از باکیفیت‌ترین و پرفروش‌ترین سرووها با قابلیت کنترل‌پذیری بسیار بالا در فرایندهای صنعتی و آزمایشگاهی است. این سروو درایوهای ASDA دلتا به دلیل دارابودن پردازشگر سیگنال (DSP) کارایی بالایی جهت کنترل حلقه بسته را دارند و می‌توانند چند موتور را با یک درایو کنترل کنند.

نرم‌افزار ASDA-SOFT برای تنظیم پارامترهای درایو استفاده می‌شود. مدل‌های مختلف این سروو شامل ASDA-A2، ASDA-B2 و ASDA-M هستند که می‌توانند برای کاربردهای متنوع به کار گرفته شوند. شما می‌توانید سروو موتور دلتا را از آزند اتوماسیون بهترین نمایندگی دلتا در لاله‌زار تهران تهیه فرمایید.

مزیت خرید محصولات دلتا از آزند اتوماسیون بهترین نمایندگی دلتا در لاله زار تهران

کارت توسعه دلتا

کارت توسعه دلتا، کارت‌هایی هستند که قابلیت‌های PLC را افزایش می‌دهند و در دو نوع دیجیتال و آنالوگ موجود هستند.

برای دریافت داده‌ها و اطلاعات از ماژول ورودی و برای نمایش خروجی‌ها از ماژول خروجی استفاده می‌شود. طریقه اتصال کارت توسعه دلتا به PLC از سمت راست یا چپ انجام می‌گردد و خروجی آن‌ها می‌تواند ترانزیستوری باشد. همچنین بیشتر ماژول‌ها با ولتاژ ۲۴ ولت DC کار می‌کنند.

کنترلرهای دما دلتا

کنترل‌کننده‌های دما دارای مد عملکرد PID هستند که در کنترل به‌صورت فیدبک نقش مؤثری دارند. این کنترلرها در مدل‌های DTC، DTV، DTD، DTK، DT3، DTE، DTB، DTB-V، DTA هستند و می‌توانند به PLC و تجهیزات صنعتی متصل شوند. آزند اتوماسیون، نماینده دلتا در لاله‌زار تهران، خدمات فنی، تأمین تجهیزات، خدمات پشتیبانی و تعمیرات دلتا را به مشتریان ارائه می‌دهد.

کارت شبکه دلتا

پی ال سی‌ها از ماژول‌های مختلفی پشتیبانی می‌کنند؛ اما به طور پیش‌فرض دارای محدودیت‌هایی هستند که با استفاده از کارت‌های شبکه می‌توان این محدودیت‌ها را حذف کرد.

برند دلتا به دلیل پشتیبانی از ماژول‌های برندهای مختلفی مانند زیمنس از محبوبیت بالایی برخوردار است. تنوع کارت‌های شبکه پشتیبانی شده موجب افزایش ضریب اطمینان آن در پروژه‌های صنعتی می‌شود.

منبع تغذیه دلتا

جریان، ولتاژ خروجی، ابعاد و نصب منبع تغذیه از عوامل مهم جهت انتخاب منبع تغذیه است. منابع تغذیه سوئیچینگ می‌توانند در برابر نوسانات ورودی و خروجی که به عواملی مانند وسایل اتصال به شبکه، ولتاژ شبکه و نوع بار بستگی دارد، خروجی ثابتی را ارائه دهند. انواع مدل‌های منبع تغذیه دلتا DVP، DRP، DRR و PMC هستند و در تمامی صنایع کاربرد دارند.

سنسور دلتا

سنسورهای دلتا دارای ویژگی‌هایی چون دقت و حساسیت بالا هستند و در صنعت کاربرد زیادی دارند. این سنسورها شامل سنسور فشار دلتا سری DPA و به دو صورت NPN و PNP با خروجی آنالوگ هستند.

سنسورهای القایی در دو نوع NPN و PNP، با قطرهای ۱۲ و ۱۸ سانتی‌متر و دامنه تشخیص آنها ۲ تا ۱۲ میلی‌متر هستند.

سنسورهای پرده نوری AS نیز با اندازه‌گیری پهنا و ضخامت می‌توانند ارتفاع و موقعیت اجسام را تشخیص دهند. شما می‌توانید جهت خرید سنسورهای دلتا با قیمت مناسب، با آزند اتوماسیون بهترین نمایندگی دلتا در لاله‌زار تهران تماس بگیرید.

مبدل ارتباطی دلتا

مبدل‌های ارتباطی دلتا در مدل‌های متنوع و با کارایی‌های مختلف و جهت تبدیل یک پروتکل به پروتکل دیگر بدون تغییر سخت‌افزاری طراحی و تولید شده‌اند. ویژگی‎های اصلی این مبدل ارتباطی داشتن کابل با اندازه متفاوت، توان مصرف مختلف، داشتن ولتاژ تغذیه گوناگون و… است.

این مبدل‌های ارتباطی در انواع مختلف و برای ارتباطات سریال مانند MODBUS، CANopen، DeviceNet، Ethernet، EtherNet/IP و PROFIBUS مناسب هستند و به کاربر در استفاده از محصولات دلتا کمک می‌کنند.

چرا نمایندگی دلتا آزند اتوماسیون را انتخاب کنیم ؟

آزند اتوماسیون بهترین نمایندگی دلتا در لاله‌زار تهران با بیش از یک دهه تجربه در زمینه اتوماسیون صنعتی است و به‌عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی‌های دلتا در ایران شناخته می‌شود.

مزیت خرید محصولات دلتا از آزند اتوماسیون آن است که این شرکت توانسته است همواره با ارائه خدمات باکیفیت چون فروش، تعمیرات و پشتیبانی و همچنین تنوع محصولات در کنار مشتریان جهت حل مشکلات و نیازهای آنان حضور داشته باشد و اعتماد و رضایت آنها را به خود جلب نماید.

کلام آخر

 آزند اتوماسیون به‌عنوان بهترین نمایندگی دلتا در لاله‌زار تهران، با بیش از یک دهه تجربه در زمینه اتوماسیون صنعتی، مزایای متعددی برای خرید محصولات دلتا ارائه می‌دهد.

از جمله این مزایا می‌توان به ارائه خدمات باکیفیت شامل فروش، تعمیرات و پشتیبانی ۲۴ ساعته، تنوع محصولات و موجودی کامل انبار، قیمت مناسب، گارانتی اصالت کالا و کیفیت بالا محصولات، مشاوره تخصصی رایگان و دسترسی سریع به کلیه محصولات دلتا اشاره کرد.

این مزایا موجب شده است آزند اتوماسیون اعتماد و رضایت مشتریان را جلب کند و به‌عنوان یکی از معتبرترین نمایندگی‌های دلتا در ایران شناخته شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn