تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 6:46
6 بازدید
کد خبر : 348115

گروه بازرگانی اورینتال از نمایندگی شهر مشهد رونمایی کرد

گروه بازرگانی اورینتال از نمایندگی شهر مشهد رونمایی کرد

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش برنا، این نمایندگی طی مراسمی با حضور سعید شهرادمنش مدیر گروه بازرگانی اورینتال (orintal part) و مدیران اتحادیه صنف فروشندگان قطعات یدکی اتومبیل مشهد به همراه جمعی از فعالان صنعت قطعات و بازاریان در مورخ شنبه ۱۴ مهرماه افتتاح و با مسئولیت جلیل ابراهیمی اغاز به کار کرد. شهرادمنش

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش برنا، این نمایندگی طی مراسمی با حضور سعید شهرادمنش مدیر گروه بازرگانی اورینتال (orintal part) و مدیران اتحادیه صنف فروشندگان قطعات یدکی اتومبیل مشهد به همراه جمعی از فعالان صنعت قطعات و بازاریان در مورخ شنبه ۱۴ مهرماه افتتاح و با مسئولیت جلیل ابراهیمی اغاز به کار کرد.

شهرادمنش در خصوص شروع به کار این نمایندگی بیان کرد با توجه به برنامه توسعه شبکه نمایندگی در گروه بازرگانی اورینتال و درخواست‌های روز افزون استان‌های شرقی کشور شامل استان‌های خراسان جنوبی، خراسان شمالی و سیستان و بلوچستان و همچنین به منظور ایجاد دسترسی مناسب به قطعات اصلی این برند تصمیم به تاسیس و راه اندازی عاملیت فروش شرق کشور در جلسات هئیت مدیره این شرکت گرفته و اجرا شد.

این مجموعه با امکاناتی شامل شوروم به همراه فروشگاه و انبار‌های مرکزی و همچنین ناوگان حمل و نقل جهت ارسال بار در استان‌های شرقی و تیمی مجرب فعالیت خود را شروع کرد.

شهرادمنش بیان کرد با توجه به زیرساخت عالی، پتانسیل فوق العاده و مدیریت حرفه‌ای این مجموعه و حمایت ما امیدواریم این نمایندگی به یکی از شعب موفق این شرکت در کشور تبدیل شود.

وی در پایان با اشاره به سیاست‌های شرکت مبنی بر عدم فروش و پخش موییرگی و صرفا فروش از طریق شبکه نمایندگی، نوید یک شبکه گسترده فروش توانمند از نمایندگان فعلی و اینده را به بازار دادند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn