تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 7:24
7 بازدید
کد خبر : 348131

در این ۵ منطقه تهران آپارتمان ۳ میلیارد تومانی بخرید+ جدول

در این ۵ منطقه تهران آپارتمان ۳ میلیارد تومانی بخرید+ جدول

جامعه ورزشی آفتاب نو: در تهران به‌رغم «سلب قدرت خرید مسکن» برای طیف وسیعی از خانوارهای همه دهک‌‌‌های اقتصادی و حتی پردرآمدها هنوز هم تحت شرایطی می‌شود «آپارتمان با قیمت ۳ میلیارد تومان یا حول و حوش آن»، در بازار عرضه دید و برای خرید اقدام کرد. روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: وضعیت فایل‌‌‌های فروش آپارتمان

جامعه ورزشی آفتاب نو:




در این 5 منطقه تهران آپارتمان 3 میلیارد تومانی بخرید+ جدول

در تهران به‌رغم «سلب قدرت خرید مسکن» برای طیف وسیعی از خانوارهای همه دهک‌‌‌های اقتصادی و حتی پردرآمدها هنوز هم تحت شرایطی می‌شود «آپارتمان با قیمت ۳ میلیارد تومان یا حول و حوش آن»، در بازار عرضه دید و برای خرید اقدام کرد.

روزنامه دنیای اقتصاد نوشت: وضعیت فایل‌‌‌های فروش آپارتمان در پنج منطقه جنوبی شهر تهران یعنی مناطق ۱۵ تا ۱۹ حاکی است، در این مناطق بر اساس سطح فعلی «قیمت پیشنهادی»، میانگین قیمت یک مترمربع آپارتمان در نوبت فروش، ۵۲ میلیون تومان در مترمربع است.

با احتساب اینکه در این مناطق امکان خرید واحد مسکونی ۷۰ تا ۸۰ مترمربع و حتی کمتر نیز وجود دارد، مشخص می‌شود آن دسته از متقاضیان خرید مسکن که در شرایط رکود فعلی، بودجه محدود و در حد ۳ میلیارد تومان دارند می‌توانند این مناطق را گزینه جست‌وجوی خود قرار دهند.

همچنین آپارتمان‌‌‌های با سن بنای کمتر و قیمت پیشنهادی بیشتر از سطح میانگین در این بازار را می‌توان از طریق وام خرید نیز تهیه کرد. هر چند مدتی است بانک پرداخت وام خرید مسکن به‌خاطر «نبود منابع تحت‌تاثیر پرداخت تسهیلات برای ساخت مسکن دولتی در بیرون از شهر تهران» با محدودیت اعتبار برای پرداخت تسهیلات خرید آپارتمان در تهران مواجه شده است.

XDA0Jk38Qh0w


+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn