تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 8:18
13 بازدید
کد خبر : 348165

ساخت پمپ آب هوشمند با مواد اولیه صددرصد داخلی

ساخت پمپ آب هوشمند با مواد اولیه صددرصد داخلی

محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید پمپ آب هوشمند برای مصارف خانگی و صنعتی با قطعات صد در صد داخلی شدند. محمد توکلی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در خصوص محصول جدید شرکت به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: پمپ آب هوشمند که جدیدترین تولیدات شرکت ما است باعث کاهش ۸۰ درصدی مصرف برق

محققان یک شرکت دانش بنیان موفق به تولید پمپ آب هوشمند برای مصارف خانگی و صنعتی با قطعات صد در صد داخلی شدند.

محمد توکلی، مدیرعامل یک شرکت دانش بنیان در خصوص محصول جدید شرکت به خبرنگار خبرگزاری آنا گفت: پمپ آب هوشمند که جدیدترین تولیدات شرکت ما است باعث کاهش ۸۰ درصدی مصرف برق می‌شود و با صدای کمتر نیازی به سلف کنترل نیز ندارد.

وی افزود: در فناوری این محصول از الکتروموتور‌های BLDC استفاده شده است و هر مکانی که نیاز به پمپ آب داشته باشد این محصول قابل کاربرد است.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان با بیان اینکه این سیستم نمونه خارجی دارد، خاطرنشان کرد: مزیت رقابتی این محصول نسبت به نمونه خارجی تفاوت در قیمت آن است که یک سوم است. چون تامین قطعات این پمپ آب هوشمند ۱۰۰ درصد داخلی است در خصوص بحث خدمات پس از فروش و تعمیرات محصول مشکلی وجود نخواهد داشت.

توکلی بیان کرد: این محصول قابلیت صد درصد صادرات و حضور در بازار‌های جهانی را دارد و قطعا پس از ورود با تیراژ بالا به بازار داخلی برنامه‌هایی نیز برای صادرات خواهیم داشت.

وی عنوان کرد: با توجه به قیمت پایین‌تر نسبت به نمونه خارجی به طور حتم صرفه جویی ارزی خواهد داشت.

مدیرعامل این شرکت دانش بنیان افزود: مخاطب این محصول بیشتر مصارف خانگی است، اما در صنعت نیز اگر نیاز به پمپ آب باشد استفاده می‌شود.

توکلی گفت: به عنوان مثال ساختمان‌های اداری شرکت‌های مختلف و مکان‌هایی که نیاز به پمپ آب سیرکوله داشته باشد از این محصول استفاده می کنند. در حال حاضر این پمپ آب را با تیراژ ۱۰ هزار عدد تولید می‌کنیم و تا یک ماه دیگر وارد بازار خواهد شد.

منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn