تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 9:08
12 بازدید
کد خبر : 348209

نقش طارمی در تمرینات تیم ملی و توصیه مهم/ توپ را به تور بچسبانید! – آفتاب نو | اخبار ورزشی

نقش طارمی در تمرینات تیم ملی و توصیه مهم/ توپ را به تور بچسبانید! – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی خود را برای چهارمین بازی از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ آماده می‌کند که در سه بازی گذشته تنها دو گل زده است. پیروزی‌های یک گله مقابل قرقیزستان و امارات و تساوی بدون گل مقابل ازبکستان نه تنها صدای منتقدان

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرنگار مهر، تیم ملی فوتبال ایران در حالی خود را برای چهارمین بازی از مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ آماده می‌کند که در سه بازی گذشته تنها دو گل زده است. پیروزی‌های یک گله مقابل قرقیزستان و امارات و تساوی بدون گل مقابل ازبکستان نه تنها صدای منتقدان به عملکرد خط حمله تیم ملی را در آورد بلکه مهدی طارمی نیز به نقد خود و هم تیمی‌هایش پرداخت و عملکرد خط حمله را قابل دفاع ندانست.

مهاجم اینتر ایتالیا در این باره گفت: در چند دیدار اخیر خوب بازی نکردیم اما یک امتیاز مثبت داشتیم که نسبت به قبل که با هجومی بازی کردن، زیاد گل می‌زدیم و گل هم می‌خوردیم، در چهار دیدار اخیر گل نخورده‌ایم‌. با این وجود باید طوری بازی کنیم که هم گل نخوریم و هم موقعیت‌های زیادی روی دروازه حریف ایجاد کنیم. تمام تلاش و برنامه‌ریزی ما این است که هر دو کار را با هم انجام بدهیم. متأسف هستیم که در چند بازی اخیر نشد این کار را بکنیم اما تلاش می‌کنیم روز به روز بهتر شده و رو به پیشرفت باشیم.

جمله‌های که از جلسات فنی با مربیان تأثیر گرفته بود چرا که امیر قلعه نویی نیز از گل نزدن مهاجمان خود ناراضی است و این موضوع را در گفت و گو با آنها عنوان کرده است تا مهدی طارمی در تمرین روز گذشته در دبی امارات روی این موضوع تاکید داشته باشد و در طول تمرین از هم تیمی‌های خود بخواهد با دقت بیشتری در ضربات نهایی اقدام کنند.

طارمی که نقش کلیدی در برنامه‌های فنی و مدیریت رختکن تیم ملی ایران پیدا کرده است عطش هم تیمی‌هایش را برای گلزنی بیشتر می‌کند تا بتوانند مقابل دفاع بلندقامت قطر کم اشتباه ظاهر شده و به پیروزی برسند.

همچنین کادرفنی تیم ملی ایران نیز روی پاس‌های سالم در جریان بازی تاکید داشته و خواستار افزایش دقت پاس بازیکن‌ها برای انتقال هرچه سریع‌تر توپ از دفاع به خطوط میانی و حمله را دار. د

دیدار تیم‌های ملی فوتبال ایران و قطر ساعت ۱۹:۳۰ فردا سه شنبه در گروه A انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در ورزشگاه راشد شهر دبی امارات برگزار می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn