تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 12:02
6 بازدید
کد خبر : 348356

تلاش می کنیم شرایط نمایشگاه بین المللی بهتر شود

تلاش می کنیم شرایط نمایشگاه بین المللی بهتر شود

گفت و گوی تیتر کوتاه با رییس سازمان توسعه تجارت: رییس سازمان توسعه تجارت گفت: سازمان توسعه تجارت آمادگی کامل دارد تا با حمایت ‌های لازم، به این شرکت در پیشبرد اهداف و رفع چالش ‌های پیش رو کمک کند. انتصاب رئیس جدید سازمان توسعه تجارت در دولت چهاردهم، تحولی جدید در عرصه سیاست ‌گذاری

گفت و گوی تیتر کوتاه با رییس سازمان توسعه تجارت:

رییس سازمان توسعه تجارت گفت: سازمان توسعه تجارت آمادگی کامل دارد تا با حمایت ‌های لازم، به این شرکت در پیشبرد اهداف و رفع چالش ‌های پیش رو کمک کند.

دهقان دهنوی: تلاش می کنیم شرایط نمایشگاه بین المللی بهتر شود


انتصاب رئیس جدید سازمان توسعه تجارت در دولت چهاردهم، تحولی جدید در عرصه سیاست ‌گذاری و هدایت فعالیت ‌های تجاری کشور رقم زده است. با توجه به نقش محوری سازمان توسعه تجارت در تنظیم و اجرای سیاست ‌های تجاری خارجی و داخلی، این تغییر می‌ تواند تأثیرات قابل توجهی بر صنایع و بخش‌ های مختلف اقتصادی، از جمله صنعت نمایشگاهی کشور داشته باشد.

بنابراین پیرامون برنامه های رییس جدید سازمان توسعه تجارت در خصوص صنعت نمایشگاهی کشور با او به گفت و گو نشستیم.

شرکت سهامی نمایشگاه ها یک نهاد مستقل است

دهقان دهنوی، در این گفت و گو با تأکید بر استقلال شرکت سهامی نمایشگاه های بین المللی ایران، به تشریح روابط سازمان توسعه تجارت با این شرکت پرداخت و اظهار داشت: شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی ایران به عنوان یک نهاد مستقل، زیر نظر وزارت صنعت، معدن و تجارت فعالیت می ‌کند. با این حال، به دلیل ماهیت فعالیت ‌های نمایشگاهی و تأثیر مستقیم آن بر توسعه تجارت کشور، ارتباط بسیار نزدیک و تعاملی میان این شرکت و سازمان توسعه تجارت ایران برقرار است. این ارتباط در حوزه ‌های مختلفی از جمله تبادل اطلاعات، هماهنگی برنامه ‌ها و بهره ‌گیری از ظرفیت ‌های یکدیگر، به ویژه در زمینه سیستم ‌های ارتباطی و اطلاعاتی، بسیار گسترده است.

نقش سازمان توسعه تجارت در صنعت نمایشگاهی

وی در ادامه به نقش سازمان توسعه تجارت در نظارت بر برگزاری نمایشگاه ‌ها اشاره کرد و گفت: صدور مجوز برگزاری نمایشگاه ‌ها و نظارت بر کلیه مراحل برگزاری آنها بر عهده سازمان توسعه تجارت است. خوشبختانه همواره همکاری و همدلی خوبی میان این سازمان و شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین ‌المللی ایران وجود داشته است. 

آماده کمک به رفع چالش های صنعت نمایشگاهی هستیم

رییس سازمان توسعه تجارت در ادامه گفت: ما به عنوان سازمان توسعه تجارت، همواره آماده همکاری و حمایت از شرکت سهامی نمایشگاه‌ های بین‌ المللی تهران هستیم. این شرکت نقش بسیار مهمی در توسعه صادرات غیرنفتی و معرفی توانمندی‌ های تولیدکنندگان داخلی به بازارهای جهانی ایفا می ‌کند. بنابراین، همفکری و تعامل مستمر با این شرکت همواره در دستور کار این سازمان قرار دارد.

دهقان دهنوی افزود: در صورت نیاز، سازمان توسعه تجارت آمادگی کامل دارد تا با حمایت ‌های لازم، به این شرکت در پیشبرد اهداف و رفع چالش ‌های پیش رو کمک کند. ما معتقدیم که با تقویت همکاری‌ های بین ‌بخشی و ایجاد یک اکوسیستم قوی در حوزه نمایشگاه‌ ها، می ‌توانیم به رشد و توسعه هرچه بیشتر تجارت خارجی کشور کمک کنیم.





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn