تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 12:40
8 بازدید
کد خبر : 348393

سامانه مقابله با پهپاد نداریم | معاریو: حمله حزب‌الله به «گولانی» یک تراژدی بود

سامانه مقابله با پهپاد نداریم | معاریو: حمله حزب‌الله به «گولانی» یک تراژدی بود

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه صهیونیستی معاریو امروز دوشنبه نوشت که حمله پهپادی حزب الله به پایگاه تیپ گولانی در جنوب حیفا یک تراژد و حادثه سخت و غمناک برای ارتش رژیم اسرائیل است. این روزنامه افزود: درحال حاضر (رژیم) اسرائیل سامانه پدافندی مخصوص مقابله با پهپادهایی را که از لبنان، غزه، سوریه، عراق، ایران و

به گزارش همشهری‌آنلاین، روزنامه صهیونیستی معاریو امروز دوشنبه نوشت که حمله پهپادی حزب الله به پایگاه تیپ گولانی در جنوب حیفا یک تراژد و حادثه سخت و غمناک برای ارتش رژیم اسرائیل است.

این روزنامه افزود: درحال حاضر (رژیم) اسرائیل سامانه پدافندی مخصوص مقابله با پهپادهایی را که از لبنان، غزه، سوریه، عراق، ایران و یمن به سمت اسرائیل (سرزمین های اشغالی) شلیک می شود، ندارد.

«هرتزی هالیوی» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی نیز در بازدید از پایگاه تیپ گولانی که شب گذشته هدف حمله پهپادی حزب الله لبنان قرار گرفت، گفت: ما در وضعیت جنگی هستیم و حمله به یک پایگاه آموزشی در عمق (سرزمین های اشغالی) سخت و نتایج آن دردناک است.

حزب الله شامگاه یکشنبه پایگاه تیپ گولانی ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه «بنیامینا» در جنوب حیفا را هدف حملات پهپادهای انفجاری خود قرار داد که بنا به اذعان صهیونیست ها، در جریان آن ۴ نظامی کشته و ۱۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان بامداد دوشنبه در بیانیه ای رژیم صهیونیستی را تهدید و اعلام کرد : به دشمن گوشزد می کنیم که آنچه که امروز (حمله به تیپ گولانی) شاهد بوده، تنها بخش کوچکی از حملاتی خواهد بود که باید منتظر آن باشد.

این بیانیه افزود: دست به عملیاتی ویژه و ترکیبی با موشک و پهپاد به سوی مناطقی از عکا و حیفا زدیم به صورتی که پهپادها از رادارها گذشتند و به پادگاه آموزشی تیپ گولانی در بنیامینا رسیدند.

اتاق عملیات حزب الله اعلام کرد: هدف از این حمله آن بود که دشمن را ادب کنیم و پاره‌ای از توان خود را در هر زمان و مکانی که بخواهیم به دشمن نشان دهیم.

حزب الله افزود: تعدی به شهروندان‌ما سبب خواهد شد که حیفا مانند کریات شمونه در شمال فلسطین اشغالی در تیررس موشک‌های ما قرار داشته باشد.

اتاق عملیات مقاومت اسلامی لبنان اظهار کرد: دشمن با خود گفته بود که پس از ترور فرماندهان و رهبران‌ ما، دیگر قادر نخواهیم بود، این رژیم را تهدید کنیم.

حزب الله تأکید کرد که اگر دشمن بخواهد به تعدی خود علیه مردم لبنان و غزه ادامه دهد، حملات آن شدت خواهد گرفت.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn