تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 14:28
12 بازدید
کد خبر : 348498

۵ مزیت خودرو ری‌را در بازار

۵ مزیت خودرو ری‌را در بازار

ری‌را اولین کراس‌اوور ملی ایران خودرو است که قرار است به زودی پا به جاده‌های کشور بگذارد. این خودرو به نوعی قوی‌ترین و فول‌ آپشن‌ترین خودروی تولیدی ایران است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد. اولین کراس اوور ملی ری‌را لقب اولین کراس‌اوور ملی را یدک می‌کشد. کراس‌اوور جدید ایران خودرو بر روی

ری‌را اولین کراس‌اوور ملی ایران خودرو است که قرار است به زودی پا به جاده‌های کشور بگذارد.

5 مزیت خودرو ری‌را در بازار5 مزیت خودرو ری‌را در بازار

این خودرو به نوعی قوی‌ترین و فول‌ آپشن‌ترین خودروی تولیدی ایران است که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد.

اولین کراس اوور ملی

ری‌را لقب اولین کراس‌اوور ملی را یدک می‌کشد. کراس‌اوور جدید ایران خودرو بر روی پلت فرم نسل دوم پژو ۲۰۰۸ ساخته شده و از لحاظ ابعاد بسیار نزدیک به این خودرو است. ابتدا ری‌را با نام پروژه K125 طراحی متفاوتی به نسبت نسخه نهایی داشت؛ اما ایران خودرو برای اینکه محصولی با طراحی به‌روزتر را به بازار عرضه کند، از ترند‌های روز در طراحی آن استفاده کرده تا اولین کراس‌اوور ایرانی در بهترین نسخه خود به بازار عرضه شود.

موتور قوی

ری‌را به قوی‌ترین موتور ساخت داخل مجهز شده که نسخه بهبودیافته همان EF7 است و با نام EFP شناخته می‌شود. این موتور ۱۶۴۵ سی‌سی حجم دارد که توانایی تولید ۱۶۰ اسب‌بخار و ۲۴۰ نیوتن‌متر گشتاور را دارد. تمامی نیرو توسط یک گیربکس ۶ سرعته اتوماتیک DAE به چرخ‌های جلو انتقال داده می‌شود. در مبحث سیستم تعلیق ری‌را در محور جلو به سیستم مک فرسون و در عقب به سیستم میله پیچشی مجهز شده که این ترکیب از سیستم تعلیق در اکثر کراس اوورهای این رده مشاهده ‌می‌شود.

کابین خودرو ری را

آپشن‌های زیاد

فهرست امکانات ری‌را به دلیل وجود چند آپشن جدید در محصولی ایرانی سبب شده تا در برابر رقبا خودرویی تکمیل‌تر باشد.

۴ کیسه هوا، ترمزپارک برقی به همراه اتوهلد، سیستم کنترل پایداری، سیستم کنترل حرکت در سربالایی، سیستم کمکی حرکت در سراشیبی، سیستم کنترل فشار باد تایرها، رادار نقطه کور، چراغ گردش در پیچ(کرنرلایت)، سیستم ورود بدون کلید و استارت دکمه‌ای، شارژر وایرلس، آی کانکت(خودرو متصل)، ، دنده پشت فرمان، درب صندو برقی با سنسور باز شدن پا، صندلی چرم و پارچه، تنظیم برقی صندلی راننده در ۶ جهت و تنظیم برقی گودی کمر در چهار جهت، گرمکن صندلی‌های جلو، سانروف، دوربین ۳۶۰ درجه، آینه داخلی الکتروکرومیک، سنسور نور و باران، سیستم تهویه اتوماتیک، سنسور پارک جلو و عقب، مالتی مدیا ۱۲ اینچی لمسی با قابلیت میرورلینک، ۹ عدد بلندگو، کروزکنترل و محدودکننده سرعت، نورپردازی داخلی و … از جمله امکانات اولین کراس اوور داخلی ایران خودرو است.

آپشن‌های رادار نقطه کور، دنده پشت فرمان، سنسور جلو، تهویه اتوماتیک، تنظیم برقی صندلی شاگرد، چراغ گردش در پیچ(کرنرینگ لایت)، درب صندوق برقی، آینه داخلی الکتروکرومیک از جمله برتری‌های ری‌را در برابر رقبا هستند.

خودرو ری را

خدمات پس از فروش

یکی از نکات قوت این محصول، تعدد نمایندگی های فروش و خدمات پس از فروش در سراسر کشور است. شرکت ایران خودرو با داشتن حدود ۱۰۰۰ نمایندگی در سراسر کشور این اطمینان خاطر را به مشتریان خود می دهد که مشکلی بابت پذیرش خودروهای خود نداشته باشند. این در حالی است که رقیب مستقیم این خودرو در کلاس قیمتی و کراس‌اوورهای هم رده، حداکثر ۱۰۰ نمایندگی فعال در سراسر کشور دارد که از قضا همان تعداد هم گلایه های خاص مشتریان را دارد. این تعداد نمایندگی فعال خود نشان از شبکه گسترده خدمات پس از فروش ایران خودرو دارد.

قیمت

اولین کراس‌اوور ملی با قیمت حدودی ۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان در کارخانه، ارزان تر از رقبای چینی است. همین پارامتر یکی از مهم‌ترین فاکتورهای خرید مشتریان است. با کنار هم قرار دادن تمامی جوانب می‌توان به این نتیجه رسید که قیمت این خودرو تا حد زیادی رقابتی اعلام شده تا نبرد از همین ابتدا با رقبای مستقیم آغاز شود./ عصرخودرو

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn