تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 14:54
16 بازدید
کد خبر : 348520

اعتراض هادی چوپان پس از نایب‌قهرمانی در مستر المپیا

اعتراض هادی چوپان پس از نایب‌قهرمانی در مستر المپیا

هادی چوپان پس از نایب‌قهرمانی در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از داوری‌ها انتقاد کرد و گفت: «نمی‌دانستم تنها ملاک داوران حجم عضلات است و نه زیبایی و تفکیک عضلانی.» به گزارش سایت خبری پرسون، هادی چوپان پس از قرار گرفتن در رتبه دوم مسترالمپیا ۲۰۲۴ در مصاحبه‌ای نسبت به داوری‌ها اعتراض کرد و اظهار داشت: «من همیشه

هادی چوپان پس از نایب‌قهرمانی در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از داوری‌ها انتقاد کرد و گفت: «نمی‌دانستم تنها ملاک داوران حجم عضلات است و نه زیبایی و تفکیک عضلانی.»

به گزارش سایت خبری پرسون، هادی چوپان پس از قرار گرفتن در رتبه دوم مسترالمپیا ۲۰۲۴ در مصاحبه‌ای نسبت به داوری‌ها اعتراض کرد و اظهار داشت: «من همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین کاندیشن و تفکیک عضلانی را به نمایش بگذارم. اینکه مربی‌ام برایم برنامه‌ریزی می‌کند و من این‌قدر زحمت می‌کشم، برای داشتن بدنی زیبا و تفکیک‌شده است. اما در مسابقات مسترالمپیا به نظر می‌رسد که تنها داشتن بدن بزرگ و حجیم ملاک است و داوران به ورزشکاری که وزن بیشتری دارد رای می‌دهند.»

چوپان ادامه داد: «اگر هدف فقط داشتن سایز بزرگ‌تر باشد، دیگر نیازی به این همه زحمت نیست. با این وضعیت انگار به من می‌گویند هادی چوپان، برو و بدن بزرگ‌تری بیاور. اما من به دنبال زیبایی و جزئیات عضلانی هستم، نه فقط حجم.»


منبع: ایرنا

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn