تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 16:12
14 بازدید
کد خبر : 348581

حمله دیشب به مقر گولانی نشان‌دهنده یک ثبات در اتاق فرماندهی حزب‌ الله لبنان است

حمله دیشب به مقر گولانی نشان‌دهنده یک ثبات در اتاق فرماندهی حزب‌ الله لبنان است

مهدی شکیبایی کارشناس مسائل فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی جام‌ جم آنلاین در مورد حمله دیشب حزب‌الله به مقر گولانی گفت: حمله دیشب حزب‌الله لبنان نشان داد رژیم صهیونیستی نتوانسته قدرت رزم حزب‌الله را از بین ببرد و ثبات در اتاق فرماندهی حزب‌الله کاملاً مشهود است. این کارشناس افزود: طی یک ماه اخیر رژیم

مهدی شکیبایی کارشناس مسائل فلسطین در گفت‌وگو با خبرنگار سیاسی جام‌ جم آنلاین در مورد حمله دیشب حزب‌الله به مقر گولانی گفت: حمله دیشب حزب‌الله لبنان نشان داد رژیم صهیونیستی نتوانسته قدرت رزم حزب‌الله را از بین ببرد و ثبات در اتاق فرماندهی حزب‌الله کاملاً مشهود است.

این کارشناس افزود: طی یک ماه اخیر رژیم صهیونیستی با ترور سید حسن نصرالله و فرماندهان جنبش مقاومت به دنبال تضعیف ساختار رزم حزب‌الله بود که این حمله توانست یک معادله وحشت در آغاز سال دوم طوفان الاقصی ایجاد کند.

شکیبایی همچنین خاطرنشان کرد: با ترورهای اخیر رژیم صهیونیستی درصدد بود بر توانایی، ظرفیت و پتانسیل حزب‌الله خدشه وارد کند و در فضای افکار عمومی منطقه و جهان نشان دهد که توانسته برتری خود را بر حزب‌الله لبنان تحمیل کند.

این کارشناس مسائل فلسطین ادامه داد: این حمله نشان داد حزب‌الله بعد از ضربات غافلگیر کننده رژیم صهیونیستی، توان رزم خود را بازسازی کرده و ترور فرماندهان خللی در اراده حزب‌الله برای کمک به مردم فلسطین و لبنان در برابر رژیم صهیونیستی ایجاد نخواهد کرد.

شکیبایی تصریح کرد: تیپ گولانی متعلق به نیروهای نخبه ارتش رژیم صهیونیستی است و رژیم صهیونیستی یک تبلیغات هالیوودی در ارتباط با این نیروها انجام می‌داد که ضربه زدن به نیروهای کار سختی است.

این کارشناس بیان کرد: رژیم اسرائیل به تیپ گولانی در این جنگ امید بسیار داشت و این حمله نشان داد این تیپ در بانک اهداف حزب‌الله لبنان قرار داد و در صورت ضربه وارد شدن به نخبه‌های حزب‌الله لبنان این جنبش نیز مقابله به مثل خواهد کرد و نخبه‌های ارتش رژیم اسرائیل را نشانه خواهد گرفت.

شکیبایی در پایان سخنان خود گفت: اگر رژیم صهیونیستی به دنبال حمله به بیروت باشد حزب‌الله آماده است تا معادله جنگ را به بیروت- تل‌آویو تغییر دهد و دیگر معادله جنگ ضاحیه- حیفا نخواهد بود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn