تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 16:17
10 بازدید
کد خبر : 348585

بزرگترین سقوط‌ برای یک فیلم؛‌ یک دلقک قاتل جوکر را شکست داد!

بزرگترین سقوط‌ برای یک فیلم؛‌ یک دلقک قاتل جوکر را شکست داد!

به گزارش آفتاب نو به نقل از ورایتی، تنها برای یک دلقک قاتل در صدر گیشه‌های فروش سینماها جا وجود دارد و در هفته ای که گذشت آن دلقک نه «جوکر ۲» که «ترساننده ۳» بود. «ترساننده ۳» با فروش ۱۸.۳ میلیون دلاری از نمایش در ۲۵۱۴ سینما در آخر هفته افتتاحیه خود توانست در

به گزارش آفتاب نو به نقل از ورایتی، تنها برای یک دلقک قاتل در صدر گیشه‌های فروش سینماها جا وجود دارد و در هفته ای که گذشت آن دلقک نه «جوکر ۲» که «ترساننده ۳» بود.

«ترساننده ۳» با فروش ۱۸.۳ میلیون دلاری از نمایش در ۲۵۱۴ سینما در آخر هفته افتتاحیه خود توانست در صدر فروش گیشه‌های آمریکای شمالی بنشیند و شروعی بزرگ را برای یک فیلم فوق‌العاده ترسناک، مستقل و کم‌هزینه‌ رقم بزند. این فیلم درباره یک دلقک شیطانی است که فضای یک شهر کوچک را به وحشت می‌کشد.

بزرگترین سقوط‌ برای یک فیلم؛‌ یک دلقک قاتل جوکر را شکست داد!
ترساننده ۳

اما «جوکر: جنون مشترک» که هفته پیش در صدر گیشه نشسته بود این هفته تنها ۷.۰۵۵ میلیون دلار از نمایش در ۴۱۰۲ سالن سینما کسب کرد و نه به جایگاه دوم که به مکان سوم فروش سقوط کرد و حتی ممکن است با انتشار آمار دقیق فروش پس از «بیتل جویس بیتل جویس» در مکان چهارم قرار بگیرد.

«جوکر ۲» یک موزیکال کمیک، با بازی خواکین فینیکس در نقش یک استندآپ کمدین و دلقک پاره وقت، در واقع افت غم‌انگیز نزدیک به ۸۲ درصدی را تجربه کرده و این در حالی بود که رقم فروش اولین آخر هفته اکرانش هم پس از انتشار آمار دقیق تنها ۳۷.۶ میلیون دلار بود.

این کاهش عظیم یکی از بزرگترین سقوط‌ها برای فیلمی از ژانر ابرقهرمانی است که در مقایسه با فیلم‌های «مارولز» با ۷۸.۱ درصد کاهش، «مرد مورچه‌ای و زنبور: کوانتومانیا» با ۶۹.۹ درصد کاهش و «شزم» با کاهش ۶۹ درصدی، هم بیشتر است.

«جوکر ۲» که خیل عظیمی در انتظار اکرانش بودند تا کنون ۵۱.۶ میلیون دلار در داخل آمریکا و ۱۶۵.۳ میلیون دلار در سطح جهانی فروش کرده و در حالی که کمپانی برادران وارنر با هزینه ۲۰۰ میلیون دلاری این فیلم را ساخته، نیاز دارد تا ۴۵۰ میلیون دلار بفروشد که ضرر نکرده باشد.

در عین حال فیلم سوم «ترساننده» که فیلمی بسیار ناراحت کننده و پر از صحنه‌های خون‌بار است هم با اقبال منتقدان و هم تماشاگران مواجه شده و این در حالی است که بحث‌ درباره نمایش خشونت وحشیانه در این فیلم حتی موجب راه‌اندازی یک خط تلفنی برای تماشاگران سینما شده تا از قتل عام عریان در فیلم شکایت کنند.

قسمت دوم این فیلم سال ۲۰۲۲ اکران شده بود و با کسب ۱۰ میلیون دلار در داخل و ۱۵.۷ میلیون دلار در سطح جهانی، موفقیت قابل توجهی برای فیلمی خلق کرده بود که با بودجه اندک ساخته شد. سومین فیلم باز هم توسط دیمین لئونه کارگردانی ‌شده است.

منبع خبر: همشـهری

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn