تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 16:29
24 بازدید
کد خبر : 348595

رقابت سنگین ۶ بازیکن خط میانی پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی

رقابت سنگین ۶ بازیکن خط میانی پرسپولیس برای حضور در ترکیب اصلی

به گزارش آفتاب نو، پست هافبک میانی یکی از پست هایی است که هافبک های پرسپولیس برای حضور ثابت در ترکیب اصلی رقابت سنگینی خواهند داشت. کافی است نگاهی به بازیکنان پرسپولیس در میانه میدان داشته باشیم تا دریابیم گاریدو برای چینش ترکیب اصلی با چه دردسر شیرینی روبرو است. مسعود ریگی، سروش رفیعی، میلاد

به گزارش آفتاب نو، پست هافبک میانی یکی از پست هایی است که هافبک های پرسپولیس برای حضور ثابت در ترکیب اصلی رقابت سنگینی خواهند داشت.

کافی است نگاهی به بازیکنان پرسپولیس در میانه میدان داشته باشیم تا دریابیم گاریدو برای چینش ترکیب اصلی با چه دردسر شیرینی روبرو است. مسعود ریگی، سروش رفیعی، میلاد سرلک، سعید مهری، محمد خدابنده لو و تا حد زیادی یاسین سلمانی شش هافبک پرسپولیس با توانایی های متفاوت هستند که می توانند به عنوان هافبک دفاعی مرسوم به پست ۶ و هافبک میانی “باکس تو باکس” مرسوم به پست ۸ برای گاریدو نقش آفرینی کنند. بازیکنانی باتجربه و جوان که تلفیق آن ها می تواند نتایج خوبی را در اختیار کادرفنی قرار دهد.

از این رو باید منتظر بود و دید برای بازی حساس با السد و از آن جایی که پرسپولیس در این بازی میهمان است و نیاز مبرمی به کسب پیروزی در خانه حریف دارد، گاریدو چه طرح و برنامه ای داشته و از بین ۶ هافبک نامدار و کاربلد خود از کدام نفرات بهره خواهد برد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn