تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 19:31
10 بازدید
کد خبر : 348730

نیمار در بازی مقابل استقلال به میدان میرود

نیمار در بازی مقابل استقلال به میدان میرود

بازدید:۴ صد آنلاین | نیمار، ستاره برزیلی فوتبال، پس از عمل جراحی رباط صلیبی، در آستانه بازگشت به میدان فوتبال قرار دارد و به زودی در دیدار با العین به میادین بازمی‌گردد. به گزارش صد آنلاین،نیمار جونیور، یکی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال جهان، پس از چند ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت شدید، به زودی

نیمار در بازی مقابل استقلال به میدان میرود

بازدید:۴

صد آنلاین | نیمار، ستاره برزیلی فوتبال، پس از عمل جراحی رباط صلیبی، در آستانه بازگشت به میدان فوتبال قرار دارد و به زودی در دیدار با العین به میادین بازمی‌گردد.

به گزارش صد آنلاین،نیمار جونیور، یکی از بزرگترین ستاره‌های فوتبال جهان، پس از چند ماه دوری از میادین به دلیل مصدومیت شدید، به زودی به میدان فوتبال برمی‌گردد. رسانه‌های برزیلی گزارش داده‌اند که رودریگو لازمار، رئیس کادر پزشکی تیم ملی برزیل، در حال بررسی وضعیت نیمار است و در صورت تأیید، او مجوز بازگشت به بازی را دریافت خواهد کرد.

 

نیمار در تاریخ ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳ در جریان مسابقه مقدماتی جام جهانی مقابل تیم ملی اروگوئه دچار پارگی رباط صلیبی شد و تحت عمل جراحی قرار گرفت. حالا، او با امید به بازگشت در دیدار مقابل العین امارات، تمام تلاشش را برای آمادگی نهایی انجام می‌دهد.

 

انتظارها و نگرانی‌ها

بازگشت نیمار به میادین نه تنها برای باشگاه الهلال، بلکه برای تیم ملی برزیل نیز از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. سرمربی تیم ملی، دوریوال، نام نیمار را در لیست اولیه بازیکنان برای مسابقات بین‌المللی ماه نوامبر قرار داده است. این لیست نهایی باید تا پیش از ۲۵ اکتبر به فیفا ارسال شود و نیمار می‌تواند با درخشش در بازی‌های آتی، به این لیست نهایی راه یابد.

 

با توجه به این شرایط، بسیاری از هواداران و کارشناسان فوتبال در انتظار مشاهده بازی‌های شگفت‌انگیز نیمار هستند. او به عنوان یک بازیکن تأثیرگذار، می‌تواند نقشی کلیدی در موفقیت تیم‌هایش ایفا کند.

 

چشم‌انداز بازی با استقلال

اگر نیمار نتواند در دیدار با العین به میدان برود، شانس دیگری برای بازگشت او وجود دارد. بازی بعدی الهلال برابر استقلال، یکی از تیم‌های معروف آسیا، می‌تواند فرصتی طلایی برای نیمار باشد تا دوباره خود را به نمایش بگذارد. این دیدار، نه تنها اهمیت زیادی برای الهلال دارد بلکه برای هواداران و رسانه‌ها نیز جذابیت خاصی خواهد داشت.

 

نیمار که به شدت از مصدومیت و دوری از میادین رنج می‌برد، حالا با انرژی و انگیزه‌ای مضاعف به میدان می‌آید و می‌خواهد نشان دهد که هنوز هم یکی از بهترین‌های فوتبال جهان است.

 

 

نیمار در ۱۹ اکتبر ۲۰۲۳ در جریان مسابقه مقدماتی جام جهانی مقابل تیم ملی اروگوئه دچار پارگی رباط صلیبی شد؛ این مصدومیت پس از برخورد او با نیکولاس د لا کروز، هافبک تیم حریف، رخ داد. او در تاریخ ۲ نوامبر تحت عمل جراحی زانو در بیمارستان «مایتر دی» در برزیل به دست رودریگو لازمار، پزشک تیم ملی برزیل، و خوآن دوکی، مدیر بخش پزشکی باشگاه الهلال، قرار گرفت.

 

 

ژرژ ژسوس، سرمربی پرتغالی الهلال، نیمار ۳۲ ساله را در لیست بازیکنان آسیایی قرار داده که به طور کامل اجازه مشارکت در بازی‌های خارجی را دارند. اما او در لیست بازیکنانی که در لیگ روشن سعودی حضور دارند، جایگاهی ندارد و به جای او هم‌وطنش رنان لودی انتخاب شده است.

 

 

بازگشت نیمار به زمین فوتبال می‌تواند نه تنها شادی و امید را به هوادارانش بازگرداند، بلکه همچنین نشان‌دهنده قدرت روحی و فیزیکی او باشد. با تأیید پزشکی و آمادگی کامل، انتظار می‌رود که او بتواند در دیدارهای آینده درخشش خود را دوباره به نمایش بگذارد.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn