تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 19:45
5 بازدید
کد خبر : 348742

آذربایجان شرقی و تهران نمایندگان کاتای ایران در جام جهانی

آذربایجان شرقی و تهران نمایندگان کاتای ایران در جام جهانی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سیدجمال‌الدین نکوفر مدیر فنی تیم‌های ملی کاتا درباره اعزام تیم کاتای کشورمان به مسابقات جام جهانی اسپانیا اظهار داشت: با جمع بندی جوانب و گفت‌وگو با فدراسیون و مربیان تیم‌ها در جریان مسابقات انتخابی پیش از شرکت در رقابت‌های

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی فدراسیون کاراته، سیدجمال‌الدین نکوفر مدیر فنی تیم‌های ملی کاتا درباره اعزام تیم کاتای کشورمان به مسابقات جام جهانی اسپانیا اظهار داشت: با جمع بندی جوانب و گفت‌وگو با فدراسیون و مربیان تیم‌ها در جریان مسابقات انتخابی پیش از شرکت در رقابت‌های قهرمانی آسیا، مقرر شد با توجه به نزدیک بودن امتیازات تیم‌ها، یک تیم به مسابقه آسیایی شود و تیم دیگر به رقابت‌های جهانی. ضمن اینکه قرار بود همزمان تیم دیگری نیز به مسابقات داخل سالن آسیا اعزام شود که زمان آن تغییر کرد.

وی افزود: بنابراین برای مسابقات جهانی اسپانیا در بخش مردان تیم آذربایجان شرقی متشکل از سهند اسلامی، محمدصدرا شیدزی، مهدی شاهین و یحیی پیشه‌زاری اعزام می‌شود. در انتخابی آخر کاتای تیمی نیز تیم کاتای استان مرکزی فاقد کاتای چهارم و پنجم بود و طبق قوانین باید بازنده می‌شد، اما پس از صحبت با مربیان تیم‌های حاضر، مقرر شد تمام تیم‌ها فقط سه کاتا را اجرا کنند. با این شرط که اگر تیم استان مرکزی به‌عنوان تیم نخست انتخاب شد، تیم دوم جواز حضور در جام جهانی را به دست آورد.

مدیرفنی تیم‌های ملی کاتا گفت: این موضوع همان روز رسماً به مربیان اعلام شد و بر همین اساس تیم آذربایجان شرقی به‌عنوان نماینده کشورمان راهی مسابقات تیمی قهرمانی جهان به میزبانی اسپانیا می‌شود.

نکوفر راجع به شرایط تیم بانوان نیز یادآور شد: در این بخش تیم تهران متشکل از ماریا حسین نیای سلیمی، مهسا افسانه، پریسا رحمانی و کوثر صالحی سیاوشانی به اسپانیا اعزام می‌شود. امتیازات تیم اول و دوم در مسابقات انتخابی بسیار نزدیک بود. بر همین اساس با توجه به اعزام تیم اول به چین و مسابقات قهرمانی آسیا، اعزام تیم دوم به رقابت‌های جام جهانی منطقی و عاقلانه است.

وی درباره برگزاری اردوی تیم‌های ملی کاتا گفت: با توجه به زمان اندک تا شرکت در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا، بهتر است تیم‌های فوق زیرنظر مربیان و در شهر خودشان تمرینات آماده‌سازی را پیگیری کنند، زیرا در حال حاضر امکان ایجاد تغییرات وجود ندارد و هر تغییری باعث ایجاد دوگانگی برای تیم می‌شود.

لازم به یادآوری است که اولین دوره مسابقات جام جهانی در بخش تیمی ۲ تا ۴ آذر ماه به میزبانی پامپلونا اسپانیا برگزار می‌شود.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn