تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 19:59
30 بازدید
کد خبر : 348750

برنامه ویژه گاریدو برای ۴ ملی پوش پرسپولیس

برنامه ویژه گاریدو برای ۴ ملی پوش پرسپولیس

به گزارش آفتاب نو، میلاد محمدی، اوستون اورونوف، الکسی گندوز و گئورگی گولسیانی ملی پوشان پرسپولیس در این فیفا دی هستند و برای تیم های ملی کشورشان به میدان می روند. برخی از این نفرات بعد از اتمام بازی های ملی مستقیم به دوحه می روند و منتظر کاروان پرسپولیس می مانند و برخی دیگر

به گزارش آفتاب نو، میلاد محمدی، اوستون اورونوف، الکسی گندوز و گئورگی گولسیانی ملی پوشان پرسپولیس در این فیفا دی هستند و برای تیم های ملی کشورشان به میدان می روند. برخی از این نفرات بعد از اتمام بازی های ملی مستقیم به دوحه می روند و منتظر کاروان پرسپولیس می مانند و برخی دیگر احتمالا چهارشنبه به تهران می رسند. با توجه به اینکه گاریدو قصد دارد تیمش را زودتر به قطر ببرد، این نفرات خیلی زود باید پرواز کنند و راهی دوحه شوند.

اتفاقی که خستگی را برای این بازیکنان چند برابر می کند و احتمال مصدومیت را به شدت افزایش می دهد. از همین رو کادرفنی و پزشکی پرسپولیس برنامه ویژه ای را برای ملی پوشان خود در نظر خواهد گرفت تا کمترین فشار و خستگی را این نفرات متحمل شوند و ریکاوری خوبی داشته باشند. گفتنی است پرسپولیس در یک بازی بسیار مهم دوشنبه هفته آینده در لیگ نخبگان آسیا میهمان السد قطر خواهد بود.  

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn