تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 20:14
10 بازدید
کد خبر : 348763

مأمور پلیس نی‌ریز ۱۰ میلیارد ریال چک را به صاحبش بازگرداند

مأمور پلیس نی‌ریز ۱۰ میلیارد ریال چک را به صاحبش بازگرداند

بازدید:۳ صد آنلاین | فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: مامور پلیس راهور کیف مفقودی حاوی ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال چک را به صاحبش برگرداند. به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: مامور پلیس راهور کیف مفقودی حاوی ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال چک را به صاحبش برگرداند.       عظیم‌الله کرمی امروز،

مأمور پلیس نی‌ریز ۱۰ میلیارد ریال چک را به صاحبش بازگرداند

بازدید:۳

صد آنلاین | فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: مامور پلیس راهور کیف مفقودی حاوی ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال چک را به صاحبش برگرداند.

به گزارش صد آنلاین، فرمانده انتظامی نی‌ریز گفت: مامور پلیس راهور کیف مفقودی حاوی ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال چک را به صاحبش برگرداند.

 

 

 

عظیم‌الله کرمی امروز، ۲۳ مهرماه با اعلام این خبر گفت: یکی از ماموران پلیس راهور این فرماندهی حین گشت‌زنی و تسهیل در عبور و مرور وسایط نقلیه در خیابان، یک عدد کیف را پیدا و برای سیر مراحل قانونی تحویل رئیس پلیس می‌دهد.

 

 

 

وی افزود: در بررسی از محتویات داخل کیف مشخص شد حاوی ۲۷ فقره چک به مبلغ ۱۰ میلیارد و ۹۰۰ میلیون ریال و تعدادی کارت شناسایی است. فرمانده انتظامی نی‌ریز ادامه داد: پس از بررسی کارت‌های شناسایی داخل کیف و استعلام از سامانه‌های پلیس، صاحب آن شناسایی و در کمال صحت عمل کیف تحویل وی شد. به نقل از مرکز اطلاع‌رسانی پلیس فارس، کرمی به منظور ارج نهادن به این عمل خداپسندانه و الگوسازی رفتارهای شایسته، از مأمور وظیفه شناس و امانت‌دار تقدیر کرد. 

 

حادثه ۲۴

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn