تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 20:25
8 بازدید
کد خبر : 348772

تیم ملی ایران می تواند انتظارات را برآورده کند

تیم ملی ایران می تواند انتظارات را برآورده کند

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان می‌گوید که این تیم در دیدار با قطر به دنبال یک نتیجه خوب و ادامه روند صعودی‌ در مسیر رسیدن به جام‌جهانی است. به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی فرداشب با قطر در هفته چهارم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ گفت:

دروازه‌بان تیم ملی کشورمان می‌گوید که این تیم در دیدار با قطر به دنبال یک نتیجه خوب و ادامه روند صعودی‌ در مسیر رسیدن به جام‌جهانی است.

به گزارش سایت خبری پرسون، علیرضا بیرانوند، دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان در نشست خبری پیش از بازی فرداشب با قطر در هفته چهارم انتخابی جام‌جهانی ۲۰۲۶ گفت: می‌دانستیم که در فیفادی ۲ بازی مهم و خیلی سنگین داریم و می‌توانیم با ۲ بازی خوب، این مسابقات را برنده شویم اما در بازی اول مقابل ازبکستان، با یک تیم خوب بازی کردیم

بیرانوند افزود: بازی خوبی مقابل ازبکستان انجام دادیم اما ۱۰ نفره شدیم و با این حال، با قلب‌مان بازی کردیم. همان روند رو به جلو را ادامه دادیم و احساس نکردیم که یک بازیکن کمتر داریم. بازی سخت و مساوی شد.

وی درباره بازی فرداشب با قطر نیز اظهار داشت: آماده هستیم و با یک تیم خوب مثل قطر بازی داریم و به دنبال یک نتیجه خوب هستیم. در جام ملت‌ها به قطر باختیم ولی ما به‌دنبال صعود به جام‌جهانی هستیم و می‌خواهیم روند خوبی که داشتیم را فردا هم ادامه بدهیم.

بیرانوند درباره آمار خوب تیم ملی در خط دفاعی و گل نخوردن در ۳ بازی اول، یادآور شد: این اتفاق خوبی است. خوشحالم که کمتر به تیم‎‌های حریف موقعیت می‌دهیم. باید عادت به کلین‌شیت کنیم و این تیم به ما کمک می‌کند. بازیکنان خیلی خوبی داریم. در برخی بازی‌ها توپ‌ها وارد دروازه نشد اما موقعیت‌های زیادی می‌سازیم. تیم و بازیکنانی داریم که در تیم‌های بزرگ اروپا بازی می‌کنند و قطعا می‌توانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم. اگر خودمان باشیم، می‌توانیم فردا نتیجه خیلی خوبی به دست بیاوریم.

دروازه‌بان تیم ملی فوتبال کشورمان درباره اینکه ۴۴ کلین‌شیت در ۷۴ بازی ملی داشته است نیز گفت: به تنها چیزی که فکر نمی‌کنم شکستن رکوردهاست. همه دروازه‌بانانی که در مقاطع مختلف در تیم ملی بوده‌اند، برای مردم افتخار آفریدند. در ۱۰ سالی که در تیم ملی بودم به این فکر نکردم که دروازه‌بانان قبلی چند کلین‌شیت داشته‌اند و چند بازی کرده‌اند. تمام تلاشم این است که تا زمانی که بازی می‌کنم برای تیم ملی مثمرثمر باشم و بتوانم مردم ایران را خوشحال کنم.


منبع: ایرنا

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn