تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 20:33
10 بازدید
کد خبر : 348781

ستایش استراماچونی از این ستاره‌ جوان

ستایش استراماچونی از این ستاره‌ جوان

جامعه ورزشی آفتاب نو: روزنو : تیم ملی ایتالیا در بازی سوم خود در لیگ ملت های اروپا، در خانه با نتیجه پرگل ۲-۲ برابر بلژیک متوقف شد اما همچنان با هفت امتیاز و بالاتر از فرانسه در صدرجدول گروه دوم سطح اول مسابقات قرار دارد. با وجود آنکه ایتالیا ابتدا با دو گل از

جامعه ورزشی آفتاب نو:

روزنو :

ستایش استراماچونی از ستاره‌ جوان یوونتوس

تیم ملی ایتالیا در بازی سوم خود در لیگ ملت های اروپا، در خانه با نتیجه پرگل ۲-۲ برابر بلژیک متوقف شد اما همچنان با هفت امتیاز و بالاتر از فرانسه در صدرجدول گروه دوم سطح اول مسابقات قرار دارد.

با وجود آنکه ایتالیا ابتدا با دو گل از میهمانش پیش افتاد اما اخراج لورنزو پلگرینی در دقیقه ۳۸ کار را برای شاگردان لوچانو اسپالتی سخت کرد و این تیم با حدود یک ساعت با یک یار کمتر بازی را دنبال کرد و این مورد نقش به‌سزایی در به تساوی کشیدن بازی داشت.

با این حال اما یکی از معدود بازیکنان خوب آتزوری در نیمه دوم آن دیدار، نیکولو فاجولی، هافبک میانی جوان یوونتوس بود که با ورودش با زمین در دقیقه ۷۰، ریتم از دست رفته خط میانی ایتالیا را تا حد زیادی برگرداند. این عملکرد خوب او مورد تمجید آندره آ استراماچونی، کارشناس برنامه DAZN نیز قرار گرفت و سرمربی سابق استقلال در مورد عملکرد او گفت:“من بسیار شیفته آینده درخشان فاجولی در فوتبال ایتالیا هستم. او به زمین آمد و باوجود تجربه کم بازی ملی، نبض میانه میدان را در اختیار گرفت. همان کاری که در یوونتوس به خوبی انجام می‌دهد.

البته باید این نکته را اضافه کنم که فاجولی هنوز جا برای بهتر شدن دارد و شاید به همین خاطر است که اسپالتی از او در ترکیب اصلی استفاده نمی‌کند.

حرکت با توپ و دید بالای فاجولی بسیار خوب است اما با این حال نیاز به زمان بیشتری دارد تا سطح تکامل خود را بیشتر‌ کند. در حال حاضر ما حدود ۸ تا ۱۰ بازیکن با مشخصات فاجولی در تیم ملی داریم که همگی در امر حفظ توپ بسیار خوب هستند اما نیاز به بازی‌سازی بیشتری از سوی آنها داریم.

البته که در بازی مقابل بلژیک، جاکومو راسپادوری عملکرد خوبی در بحث تهاجمی و خلق موقعیت داشت و نسبت به او امیدوار شدم. راسپادوری به نوعی کارگردان بخش تهاجمی ایتالیا در ۱۰ دقیقه پایانی بازی بود.”

+
آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn