تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 20:53
22 بازدید
کد خبر : 348799

انتقاد هادی چوپان از داوران مسترالمپیا

انتقاد هادی چوپان از داوران مسترالمپیا

کدخبر: ۱۲۴۳۱۴ ۲۳ مهر ۱۴۰۳ ۲۰:۴۰ ورزش هادی چوپان پس از نایب‌قهرمانی در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از داوری‌ها انتقاد کرد و گفت: «نمی‌دانستم تنها ملاک داوران حجم عضلات است و نه زیبایی و تفکیک عضلانی.» هادی چوپان پس از قرار گرفتن در رتبه دوم مسترالمپیا ۲۰۲۴ در مصاحبه‌ای نسبت به داوری‌ها اعتراض کرد و اظهار داشت:

هادی چوپان پس از نایب‌قهرمانی در مسترالمپیا ۲۰۲۴ از داوری‌ها انتقاد کرد و گفت: «نمی‌دانستم تنها ملاک داوران حجم عضلات است و نه زیبایی و تفکیک عضلانی.»

انتقاد هادی چوپان از داوران مسترالمپیا


هادی چوپان پس از قرار گرفتن در رتبه دوم مسترالمپیا ۲۰۲۴ در مصاحبه‌ای نسبت به داوری‌ها اعتراض کرد و اظهار داشت: «من همیشه تلاش می‌کنم تا بهترین کاندیشن و تفکیک عضلانی را به نمایش بگذارم. اینکه مربی‌ام برایم برنامه‌ریزی می‌کند و من این‌قدر زحمت می‌کشم، برای داشتن بدنی زیبا و تفکیک‌شده است. اما در مسابقات مسترالمپیا به نظر می‌رسد که تنها داشتن بدن بزرگ و حجیم ملاک است و داوران به ورزشکاری که وزن بیشتری دارد رای می‌دهند.»

چوپان ادامه داد: «اگر هدف فقط داشتن سایز بزرگ‌تر باشد، دیگر نیازی به این همه زحمت نیست. با این وضعیت انگار به من می‌گویند هادی چوپان، برو و بدن بزرگ‌تری بیاور. اما من به دنبال زیبایی و جزئیات عضلانی هستم، نه فقط حجم.»

 





منبع:+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn