تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 21:10
60 بازدید
کد خبر : 348812

چه کسی راه های ارتباط با گزینه رومانیایی استقلال را به یک دلال داد؟ / جنگ ایجنت ها و ائتلاف دو دلال بر سر یک سرمربی!

چه کسی راه های ارتباط با گزینه رومانیایی استقلال را به یک دلال داد؟ / جنگ ایجنت ها و ائتلاف دو دلال بر سر یک سرمربی!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، ساعتی پیش یک سایت ورزش مدعی شد در توافق مربی رومانیایی و استقلال گره افتاده و این مربی به این دلیل که همزمان به سه ایجنت، مندیت داده دچار مشکل شده و باشگاه را هم به دردسر انداخته است اما اصل ماجرا چیز دیگری است. یک منبع

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، ساعتی پیش یک سایت ورزش مدعی شد در توافق مربی رومانیایی و استقلال گره افتاده و این مربی به این دلیل که همزمان به سه ایجنت، مندیت داده دچار مشکل شده و باشگاه را هم به دردسر انداخته است اما اصل ماجرا چیز دیگری است.

یک منبع موثق به آفتاب نو گفت لورنتیو اورلین رگکامف، سرمربی ۴۹ ساله رومانیایی ماه ها قبل و وقتی پرسپولیس دنبال سرمربی می گشت، به یک ایجنت ایرانی که سابقه زندگی در اروپا را دارد، مندیت داد و تمام حق و حقوق اختیار نقل و انتقال خودش به تیم های ایرانی را به این ایجنت سپرد. وقتی بنا به دلایل غیر فنی، انتقال او به پرسپولیس منتفی شد چند هفته قبل به یک ایجنت دیگر در ایران مندیت داد که او را به استقلال ببرد، در حالی که تاریخ مندیت قبلی هنوز تمام نشده است.

رگکامف: هر ایجنتی پول بیشتر بدهد، با او به استقلال می آیم!

اما ماجرا از این به بعد جذاب می شود. فایل لورنتیو اورلین رگکامف به باشگاه استقلال می رسد و ناگهان از داخل باشگاه استقلال اطلاعات و راه های ارتباطی با این مربی را به یک دلال که ایجنت رسمی هم نیست و این اواخر از بریتانیا به ایران آمده می دهند تا او با رگکامف تماس بگیرد و بگوید فقط باید از کانال ما به استقلال بیایی تا پول خوب برایت بگیریم. واسطه انتقال که خودش را صاحب نفوذ در باشگاه معرفی کرده، لورنتیو اورلین رگکامف را روبروی آن دو ایجنت قبلی که از او مندیت داشتند قرار می دهد و رگکامف به آنها می گوید من با هر واسطه ای که پول بیشتری برایم بگیرد به باشگاه می روم.

گویا یکی از آن دو مدیر برنامه هم لودویک دلشات وکیل معروف مقیم سوییس را فعال می کند تا اگر لورنتیو اورلین رگکامف آنها را دور زد، او هم شکایت را به جریان بیاندازد و از طریق فیفا به حق و حقوق خود برسد! حالا باید دید این ماجرا چه خاتمه ای خواهد داشت؟

پرسه دوباره کارمند اخراجی حوالی باشگاه استقلال

یک طرف دو ایجنتی که از لورنتیو اورلین رگکامف مندیت دارند با هم متحد شده اند که نگذارند این مربی رومانیایی آنها را دور بزند و طرف دیگر هم دلالی که از بریتانیا آمده با کارمند اخراجی باشگاه استقلال که دوباره حوالی مجموعه آبی پرسه می زند، ائتلاف تشکیل داده و مشترک المنافع شده اند.

این کارمند اخراجی که حالا مدعی است کارگزار رسمی فیفا شده، زمان انتقال مهدی قائدی به امارات، سر استقلال کلاه گشادی گذاشته بود. او که به ایمیل باشگاه دسترسی داشت، وقتی ایمیل باشگاه خواهان قائدی را دید خودش را وسط انداخت و مدعی شد روابطی در امارات دارد که می تواند مهدی قائدی را ترانسفر کند. مدیران وقت باشگاه هم فریب خوردند و آنچه این وسط جا به جا شد پول زیادی بود که به این شخص رسید. او حالا دوباره به استقلال نزدیک شده و از طریق یکی دیگر از کارمندان باشگاه و به روایتی هم از طریق یکی از معاونین، به اطلاعات سرمربیان مدنظر استقلال دسترسی پیدا می کند و با همدستی دلال از بریتانیا برگشته، خودش را وسط قرارها می اندازد و مبلغ قرارداد مربی را بالا می برد!

ولاسکوئز زیربار نرفت!

گفته می شود همین شخص مشابه همین کار را با ولاسکویز اسپانیایی، دیگر گزینه استقلال هم کرده بود اما ولاسکویز حاضر به همکاری با او نشد و اعلام کرد اخلاقی نیست مدیر برنامه اش را به خاطر پول بیشتر تغییر بدهد.  

سوال اینجاست که چرا و از چه طریقی راه های ارتباطی با گزینه های خارجی استقلال به اطلاع این کارمند اخراجی می رسد و چرا آن دلال از بریتانیا وسط تمام مذاکره ها پیدایش می شود؟

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn