تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 21:19
10 بازدید
کد خبر : 348820

دوست ‌دختر سابق بارون ترامپ علت جدایی آن‌ ها را فاش کرد

دوست ‌دختر سابق بارون ترامپ علت جدایی آن‌ ها را فاش کرد

دوست‌دختر سابق بارون ترامپ، پسر دونالد ترامپ، دلیل به هم خوردن این رابطه را چند ماه پس از فارغ‌التحصیلی‌شان فاش کرده است. مدی، یکی از کاربران تیک‌تاک با آی‌دی @maddatitude، ادعا کرده که در همان مدرسه خصوصی‌ تحصیل می‌کرده که بارون در آن درس می‌خوانده و اولین دوست‌دختر او بوده است. او در ویدیویی جنجالی

دوست‌دختر سابق بارون ترامپ، پسر دونالد ترامپ، دلیل به هم خوردن این رابطه را چند ماه پس از فارغ‌التحصیلی‌شان فاش کرده است.

مدی، یکی از کاربران تیک‌تاک با آی‌دی @maddatitude، ادعا کرده که در همان مدرسه خصوصی‌ تحصیل می‌کرده که بارون در آن درس می‌خوانده و اولین دوست‌دختر او بوده است.

او در ویدیویی جنجالی تصاویری از خود و بارون را به اشتراک گذاشت.

به کسانی که در این مورد کنجکاو هستند، باید بگویم که من با بارون ترامپ هم‌مدرسه‌ای بودم و او اولین دوست‌پسر من بود. وقتی ترامپ رئیس جمهور شد، او تمام شاگردهای کلاس را به کاخ سفید برد.

مدی برای تأیید ادعای خود مبنی بر بازدید از کاخ سفید همراه با بارون، تصویری از خود و همکلاسی‌هایش در کنار دونالد ترامپ و ملانیا ترامپ در کاخ سفید را نشان داد.

در سال ۲۰۱۷، بارون و هم‌کلاسی‌هایش (حدود ۸۰ دانش‌آموز کلاس پنجمی) به صورت مخفیانه از کاخ سفید بازدید کرده و با دونالد ترامپ ملاقات کردند.

این گروه دانش‌آموزی همچنین از پایتخت کشور دیدن کرده و شب را در هتل گذرانده بودند و سپس به نیویورک بازگشتند.

در نهایت، مدی گفت که فاصله جغرافیایی عامل اصلی جدایی آن‌ها بوده، زیرا بارون تصمیم گرفت که تابستان‌ها و دوران دبیرستان خود را در فلوریدا بگذراند و به آکادمی Oxbridge در وست پالم بیچ رفت.

پس از اینکه دنبال‌کنندگان مدی درباره شخصیت بارون پرسیدند، او بارون را «بهترین» و «مهربان‌ترین» پسری که تاکنون دیده، توصیف کرد.

در ویدیوی دیگری، مدی یک عکس سلفی از خودش با دونالد ترامپ ۷۸ ساله در مراسم فارغ‌التحصیلی کلاس پنجم نشان داد و اشاره کرد که والدینش او را از این کار منع کرده بودند.

این افشاگری‌ها یک ماه پس از آن مطرح شده که همکلاسی‌های جدید بارون در دانشگاه نیویورک نظرات خود را درباره پسر رئیس‌جمهور سابق بیان کردند.

بارون ۱۸ ساله این هفته تحصیل خود را در مدرسه کسب‌وکار استرن آغاز کرده؛ این موضوع را پدرش دونالد ترامپ هم تأیید کرده است.

هم‌کلاسی‌های بارون درباره ورود او به دانشگاه واکنش‌های متفاوتی داشتند.

به گفته یکی از دانشجویان، اگر بارون به دوستی با دختران علاقه داشته باشد، باید دیدگاه‌های جدیدتری و مدرن‎تری را بپذیرد تا شانس بیشتری برای آشنایی با کسی در دانشگاه نیویورک که به تفکرات لیبرال شهرت دارد، داشته باشد.

با این حال، یکی از همکلاسی‌های بارون اعتراف کرده که مادرش دوست دارد او با پسر رئیس جمهور سابق ازدواج کند، پس به نظر نمی‌رسد که او در این زمینه با مشکلی مواجه شود.

چند نفر هم گفتند که مایلند بارون را بر اساس شخصیت خودش و نه بر اساس پیش‌فرض‌های دیگران قضاوت کنند.

واقعاً برایش متأسفم، او این زندگی را انتخاب نکرده است.

همچنین، این دانشجو گفت که از حضور مأموران سرویس مخفی در دانشگاه هیجان‌زده و کنجکاو است.

دانشجوی دیگری هم موافق بود و گفت:

بارون خودش یک فرد مستقل است، پس من او را قضاوت نمی‌کنم.

البته، چه کسی دوست ندارد با یکی از اعضای خانواده ترامپ دوست باشد؟!

دانشجوی دیگری هم گفت که دوست دارد با بارون دوست شود تا بتواند آهنگی انتقادی علیه معاون رئیس‌جمهور، کامالا هریس بسازد.

اما همه نظرات مثبت نبودند؛ یکی از دانشجویان گفت که به هیچ عنوان قصد ندارد با بارون دوست شود.

این موضوع فقط نشان می‌دهد که دانشجویان دانشگاه نیویورک چقدر امتیازات ویژه ای دارند. من تنها به دلیل کمک‌هزینه تحصیلی اینجا هستم.

بارون به همراه دیگر دانشجویان تازه‌وارد برای سال تحصیلی جدید به نیویورک آمده است.

این موضوع تا زمانی که پدر بارون آن را به طور رسمی تأیید نکرده بود، مخفی نگه داشته شده بود.

دونالد ترامپ در این باره گفته است:

او در دانشگاه‌های زیادی پذیرفته شده بود. بارون بسیار باهوش است و به مدرسه کسب‌وکار استرن، یکی از بهترین مراکز آموزشی دانشگاه نیویورک می‌رود.

مدرسه استرن یکی از بهترین مدارس کسب‌وکار در آمریکاست و پذیرش در آن بسیار رقابتی است؛ به‌طوری که تنها حدود یک نفر از هر ۲۰ متقاضی در آن پذیرفته می‌شود.

از فارغ‌التحصیلان برجسته این مدرسه می‌توان به آلن گرینسپن، رئیس سابق فدرال رزرو و کنت لانگون، یکی از بنیان‌گذاران شرکت Home Depot اشاره کرد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn