تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 23:38
17 بازدید
کد خبر : 348925

بازیکن سابق استقلال هم شفاف‌سازی کرد، هم عذرخواهی!

بازیکن سابق استقلال هم شفاف‌سازی کرد، هم عذرخواهی!

با گذشت چند روز از مصاحبه جنجالی محمود فکری و حواشی پیش آمده، این سرمربی عذرخواهی کرد. به گزارش سایت خبری پرسون، صحبت‌هایی که محمود فکری چند روز پیش و بعد از برد مس شهر بابک مقابل سایپا در نشست خبری بر زبان آورد، یک جنجال بزرگ را درفضای فوتبال ایجاد کرد. بعد از


با گذشت چند روز از مصاحبه جنجالی محمود فکری و حواشی پیش آمده، این سرمربی عذرخواهی کرد.

به گزارش سایت خبری پرسون، صحبت‌هایی که محمود فکری چند روز پیش و بعد از برد مس شهر بابک مقابل سایپا در نشست خبری بر زبان آورد، یک جنجال بزرگ را درفضای فوتبال ایجاد کرد. بعد از صحبت‌های عجیب و زشت محمود فکری که درباره نیمکت استقلال مطرح شده بود، کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سریعا واکنش نشان داد و او را تا اطلاع ثانوی محروم کرد.

باشگاه مس شهربابک هم دو اطلاعیه فوری در این خصوص صادر کرد و ضمن محکوم کردن صحبت‌های سرمربی خود از او توضیح خواست.

حالا در شرایطی که اهالی فوتبال در انتظار صدور حکم کمیته انضباطی درباره محمود فکری هستند، سرمربی سابق استقلال از طرفداران فوتبال و کسانی که با حرف‌هایش باعث رنجش آنها شده عذرخواهی کرد.

فکری که در روزهای گذشته سکوت اختیار کرد و حتی بعد از پیروزی تیمش مقابل نفت و گاز گچساران در هفته ششم لیگ دسته اول هم صحبتی با رسانه‌ها نکرد، با اشاره به مصاحبه جنجالی خود گفت: «از مصاحبه من سوءبرداشت شد. من اسمی از فرد خاصی نبردم و برخی سعی کردند این صحبت‌ها را به افرادی نسبت بدهند.»

او افزود: «وظیفه خود می‌دانم اگر باعث رنجش اهالی فوتبال و برخی افراد شده‌ام، از عموم جامعه بابت آن صحبت‌ها عذرخواهی کنم.»

حال باید دید با توجه به عذرخواهی محمود فکری، کمیته انضباطی چه واکنشی درباره صحبت‌های قبلی این سرمربی باتجربه خواهد داشت و چه تصمیمی درباره آینده او خواهد گرفت.


منبع: ورزش سه

+

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn