تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 23:41
7 بازدید
کد خبر : 348927

مخالفت بن سلیم با افزایش گرندپری های فرمول یک

مخالفت بن سلیم با افزایش گرندپری های فرمول یک

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد بن‌سلیم، رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) گفت که فدراسیون در حال حاضر قادر به ارائه تقویم ۲۵ مسابقه فرمول یک نیست. وی اظهار داشت: من فکر می‌کنم ۲۴ گرندپری عدد مناسبی است. ما باید برای این تعداد مرحله تلاش کنیم که برای مدت طولانی ثابت بماند.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، محمد بن‌سلیم، رئیس فدراسیون جهانی اتومبیلرانی (FIA) گفت که فدراسیون در حال حاضر قادر به ارائه تقویم ۲۵ مسابقه فرمول یک نیست. وی اظهار داشت: من فکر می‌کنم ۲۴ گرندپری عدد مناسبی است. ما باید برای این تعداد مرحله تلاش کنیم که برای مدت طولانی ثابت بماند. اگر از این خط عبور کنید، به دو تیم کارمند نیاز دارید و ما نمی‌توانیم بیشتر از این داشته باشیم.

این مقام اماراتی افزود: آیا رانندگان می‌توانند با گسترش تقویم فرمول یک از عهده آن برآیند؟ من فقط می‌خواهم بدانم. بیایید منطقی فکر کنیم. آیا از نظر جسمی و روحی می‌توانند آن را تحمل کنند؟ این پرسشی است که من از مسابقه دهندگان خواهم پرسید. در مورد تیم‌ها چطور؟ تا جایی که به FIA مربوط می‌شود، ما نمی‌توانیم این کار را با یک تیم انجام دهیم. در مورد پرسنل، ما نیاز به چرخش دو تیم داریم.

رئیس FIA در خاتمه اظهار داشت: سازمان فرمول یک برای کیفیت تلاش می‌کند و به همین دلیل است که ما رابطه خوبی با آنها داریم. یعنی اگر بخواهند به سمت ۲۵ گرندپری بروند، جلوی آنها را نمی‌گیرم، زیرا این حق آنهاست. می‌دانم نمی‌خواهند گرندپری‌ها را اضافه کنند، زیرا آن وقت بحث خستگی و فشار پیش می‌آید.

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn