تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 23:43
6 بازدید
کد خبر : 348930

خداحافظی جذاب ژرمن‌ها با اسطوره‌ها | اخبار ورزشی

خداحافظی جذاب ژرمن‌ها با اسطوره‌ها | اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازی برابر هلند علاوه‌بر حساسیت آن، برای هواداران مانشافت تفاوت بزرگی نسبت به دیگر بازی‌های این تیم دارد. چرا که آنها از ستاره‌های سابق که پس از یورو ۲۰۲۴ از تیم ملی خداحافظی کرده بودند، تقدیر کردند. در همان زمان پیشنهاد داده شد که در

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری دانشجو، بازی برابر هلند علاوه‌بر حساسیت آن، برای هواداران مانشافت تفاوت بزرگی نسبت به دیگر بازی‌های این تیم دارد. چرا که آنها از ستاره‌های سابق که پس از یورو ۲۰۲۴ از تیم ملی خداحافظی کرده بودند، تقدیر کردند.

در همان زمان پیشنهاد داده شد که در یکی از بازی‌های خانگی تیم ملی، برای این ۴ بازیکن مراسم خداحافظی گرفته شود و هواداران از آنها تقدیر کنند.

پس از صحبت در این مورد، بازی مقابل هلند در خانه، برای این اتفاق انتخاب شد. با این حال تونی کروس به دلیل مسائل مربوط به آکادمی‌اش در مادرید نتوانست در این بازی حاضر شود اما گوندوگان، نویر و مولر برای این بازی بر روی سکوها حضور دارند.

در ابتدای دیدار بود که هواداران با طرح زیبایی که روی آن نوشته شده بود «افسانه‌ها» از تلاش‌های این بازیکنان در طول سالیان گذشته برای تیم ملی، تقدیر کردند.

2094912

 

ایلکای گوندوگان، مانوئل نویر، توماس مولر و تونی کروس، همگی پس از شرکت در مسابقات یورو ۲۰۲۴ با تیم ملی، تصمیم به خداحافظی از بازی‌های ملی گرفتند.

انتهای پیام/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn