تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 23:44
8 بازدید
کد خبر : 348931

اسامی کاتاروهای اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا اعلام شد – آفتاب نو | اخبار ورزشی

اسامی کاتاروهای اعزامی به مسابقات جهانی اسپانیا اعلام شد – آفتاب نو |  اخبار ورزشی

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش آفتاب نو، اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان در بخش تیمی طی روزهای دوم تا چهارم آذرماه به میزبانی اسپانیا و در شهر پامپلونا برگزار خواهد شد. بر همین اساس سیدجمال الدین نکوفر در گفت‌و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اسامی کاتاروهای اعزامی به این مسابقات را اعلام کرد.

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش آفتاب نو، اولین دوره مسابقات قهرمانی جهان در بخش تیمی طی روزهای دوم تا چهارم آذرماه به میزبانی اسپانیا و در شهر پامپلونا برگزار خواهد شد. بر همین اساس سیدجمال الدین نکوفر در گفت‌و گو با روابط عمومی فدراسیون کاراته اسامی کاتاروهای اعزامی به این مسابقات را اعلام کرد.

وی در همین رابطه اظهار داشت: با جمع بندی تمام جوانب و نیز گفت گو با فدراسیون و مربیان تیم‌ها در جریان مسابقات انتخابی پیش از شرکت در رقابتهای قهرمانی آسیا، مقرر شد با توجه به نزدیک بودن امتیازات تیم‌ها، یک تیم به مسابقه آسیایی و تیم دیگر به رقابت‌های جهانی اعزام شود. ضمن اینکه قرار بود یک تیم به مسابقات داخل سالن آسیا اعزام شود که زمان آن تغییر کرد.

وی افزود: بنابراین برای مسابقات جهانی اسپانیا در بخش مردان تیم آذربایجان شرقی با ترکیب سهند اسلامی، محمد صدرا شیدزی، مهدی شاهین و یحیی پیشه زاری به این رقابت‌ها اعزام می‌شود.

نکوفر ادامه داد: در انتخابی آخر کاتای تیمی قبل از مسابقات قهرمانی آسیا، تیم کاتای استان مرکزی فاقد کاتای چهارم و پنجم بود، طبق قوانین باید بازنده می‌شد اما پس از صحبت با مربیان تیم‌های حاضر، مقرر شد تمام تیم‌ها فقط سه کاتا را اجرا کردند منوط بر اینکه اگر تیم استان مرکزی به عنوان تیم نخست انتخاب شد، تیم دوم جواز حضور در مسابقات جهانی را به دست آورد. این موضوع همان روز رسماً به مربیان اعلام شد و بر همین اساس تیم آذربایجان شرقی به عنوان نماینده کشورمان راهی مسابقات تیمی قهرمانی جهان به میزبانی اسپانیا می‌شود.

مدیر فنی تیم‌های ملی کاتا در خصوص شرایط تیم بانوان نیز عنوان داشت: در این بخش تیم تهران متشکل از ماریا حسین نیای سلیمی، مهسا افسانه، پریسا رحمانی و کوثر صالحی به اسپانیا اعزام می‌شود. امتیازات تیم اول و دوم در مسابقات انتخابی بسیار نزدیک بود. بر همین اساس با توجه به اعزام تیم اول به چین و مسابقات قهرمانی آسیا، اعزام تیم دوم به رقابت‌های جهانی منطقی و عاقلانه است.

وی در خصوص برگزاری اردوی تیم‌های کاتا گفت: با توجه به زمان اندک تا شرکت در مسابقات قهرمانی جهان اسپانیا، بهتر است تیم‌های فوق زیر نظر مربیان خود و در شهر خودشان تمرینات آماده سازی را پیگیری کنند زیرا در حال حاضر امکان ایجاد تغییرات وجود ندارد و هر تغییری باعث ایجاد دوگانگی برای تیم می‌شود.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn