تاریخ انتشار : دوشنبه 23 مهر 1403 - 23:52
19 بازدید
کد خبر : 348937

همان ابتدا پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفتم/ با سه بازیکن به عربی صحبت می‌کنم/ میلاد محمدی را خیلی دوست دارم

همان ابتدا پیشنهاد پرسپولیس را پذیرفتم/ با سه بازیکن به عربی صحبت می‌کنم/ میلاد محمدی را خیلی دوست دارم

ایوب العملود، ستاره مراکشی پرسپولیس، امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در گفتگو با محمدحسین میثاقی درباره پیوستن به این تیم صحبت کرد. او گفت: «وقتی آقای گاریدو با من تماس گرفت و از من دعوت کرد تا به پرسپولیس بپیوندم من در پی مراسم ازدواجم بودم، اما بدون تردید این پیشنهاد را پذیرفتم

ایوب العملود، ستاره مراکشی پرسپولیس، امشب مهمان برنامه فوتبال برتر بود و در گفتگو با محمدحسین میثاقی درباره پیوستن به این تیم صحبت کرد. او گفت: «وقتی آقای گاریدو با من تماس گرفت و از من دعوت کرد تا به پرسپولیس بپیوندم من در پی مراسم ازدواجم بودم، اما بدون تردید این پیشنهاد را پذیرفتم و اکنون بسیار خوشحال هستم که در این تیم حضور دارم.»

العملود به سابقه همکاری خود با کارلوس گاریدو اشاره کرد و افزود: «تجربه قبلی من با آقای گاریدو و جدیت او در کار، یکی از دلایل اصلی قبول سریع این پیشنهاد بود.»

او همچنین درباره عملکرد تیم ملی مراکش در جام جهانی گذشته اظهار داشت: «در جام جهانی گذشته عملکرد خوبی داشتیم. بازی ایران – مراکش را با دوستانم تماشا کردم و متأسفانه روی یک اشتباه فردی گل خوردیم.»

این بازیکن به تاثیر هروه رنار بر فوتبال مراکش اشاره کرد و گفت: «هروه رنار تاثیر بزرگی روی فوتبال مراکش گذاشته بود. در جام جهانی گذشته، دو ماه قبل از مسابقات سرمربی عوض شد و ما به رکراکی اعتماد زیادی داشتیم.»

العملود درباره تجربه حضورش در تیم ملی نیز گفت: «در اولین بازی ملی‌ام همراه با اشرف حکیمی در ترکیب اصلی بودم، اما در پست دفاع چپ بازی کردم. برای تیم ملی، آماده بازی در هر پستی هستم و به بازی در دفاع چپ عادت دارم. افتخار می‌کنم که بازیکنان بزرگی در پست‌های من حضور دارند.»

این بازیکن مراکشی از رابطه‌اش با بازیکنان پرسپولیس گفت: «با پورعلی‌گنجی، کنعانی‌زادگان و آل‌کثیر به زبان عربی صحبت می‌کنم. میلاد محمدی را خیلی دوست دارم؛ او انسان بامزه و دوست‌داشتنی‌ای است.»

او همچنین از استقبال گرم بازیکنان پرسپولیس از خود ابراز خوشحالی کرد و گفت: «از استقبال بازیکنان پرسپولیس واقعا تعجب کردم و از آن‌ها تشکر می‌کنم.»

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn