تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 0:12
10 بازدید
کد خبر : 348952

بازی دوستانه پرسپولیس – نساجی لغو شد

بازی دوستانه پرسپولیس – نساجی لغو شد

به گزارش آفتاب نو، مطابق توافق دو باشگاه  پرسپولیس و نساجی قرار بود این دو تیم فردا (سه شنبه عصر) در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم بروند. با توجه به لغو دیدار پرسپولیس مقابل ملوان و تعویق بازی سپاهان و نساجی، گاریدو و ساکت الهامی به این نتیجه رسیده بودند شاگردان‌شان را مقابل هم

به گزارش آفتاب نو، مطابق توافق دو باشگاه  پرسپولیس و نساجی قرار بود این دو تیم فردا (سه شنبه عصر) در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم بروند. با توجه به لغو دیدار پرسپولیس مقابل ملوان و تعویق بازی سپاهان و نساجی، گاریدو و ساکت الهامی به این نتیجه رسیده بودند شاگردان‌شان را مقابل هم به میدان بفرستند اما دقایقی قبل خبر رسید این بازی دوستانه را لغو کرده اند.

طبق برنامه سازمان لیگ قرار بود پرسپولیس پنجشنبه همین هفته میهمان ملوان باشد و نساجی هم یک روز زودتر با سپاهان بازی کند اما ابتدا پرسپولیس به دلیل حضور در لیگ نخبگان و حضور ۴ بازیکن اصلی‌اش در تیم های ملی ایران، ازبکستان، الجزایر و گرجستان تقاضا کرد بازی با ملوان به تعویق بیافتد و سپس سپاهان هم به دلیل حضور در لیگ قهرمانان آسیا سطح ۲ تقاضای لغو بازی اش مقابل نساجی را داد.

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn