تاریخ انتشار : سه شنبه 24 مهر 1403 - 0:18
7 بازدید
کد خبر : 348955

ایران – قطر؛ خاطره تلخ را بشور و ببر!

ایران – قطر؛ خاطره تلخ را بشور و ببر!

جامعه ورزشی آفتاب نو: به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری چهارمین دیدار مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در امارات حضور دارد، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه راشد دبی به مصاف قطر می‌رود. این دیدار با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشور ثالث برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که قرار

جامعه ورزشی آفتاب نو:

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم ملی فوتبال ایران که برای برگزاری چهارمین دیدار مرحله سوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۶ در امارات حضور دارد، از ساعت ۱۹:۳۰ امروز (سه‌شنبه) در ورزشگاه راشد دبی به مصاف قطر می‌رود. این دیدار با تصمیم کنفدراسیون فوتبال آسیا در کشور ثالث برگزار می‌شود، مسابقه‌ای که قرار بود در ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد برگزار شود.

شاگردان امیر قلعه‌نویی هفته گذشته در حالی برابر ازبکستان به تساوی بدون گل دست یافتند که حدود ۴۰ دقیقه از نیمه دوم را ۱۰ نفره بازی کردند. اگر چه نمایش تیم ملی در سه دیدار گذشته با انتقادهایی همراه بوده، اما یکی از نکات مثبت این تیم گل نخوردن است. خط حمله ایران اما مورد انتظار پیش نرفته و با دو گل زده در سه دیدار یکی از ضعیف‌ترین آمارها را ثبت کرده است.

قلعه‌نویی و ملی‌پوشان ایران خاطره خوبی از بازی با قطر ندارند. اگر چه آمارها از بازی‌های قبلی نشان از برتری مطلق ایران می‌دهد اما شکست برابر عنابی‌پوشان خاطر تلخی برای ایران ثبت کرد. سال گذشته تیم ملی در مرحله نیمه‌نهایی جام ملت‌های آسیا برابر قطر ۳ بر ۲ شکست خورد تا از راهیابی به فینال بازماند. بازی امروز فرصت خوبی است تا تیم ملی تا حدودی خاطره این باخت را از بین برود هر چند حتی پیروزی با اختلاف گل بالا هم نمی‌تواند جایگزین آن شکست شود.

برتری در مسابقه امشب شرایط صعود را برای شاگردان قلعه‌نویی هموار می‌کند. بنابراین، نتیجه بازی امروز تیم از سه جهت اهمیت زیادی دارد، نخست افزایش شانس صعود، دوم، انتقام شکست در جام ملت‌های آسیا و سوم پاسخ به منتقدان.

قلعه‌نویی برای مسابقه با قطر، صالح حردانی را به دلیل محرومیت و ابوالفضل جلالی را به خاطر مصدومیت در اختیار ندارد.

برنامه بازی گروه A به شرح زیر است:
سه‌شنبه ۲۴ مهرماه

ازبکستان – امارات، ساعت ۱۷:۳۰
قرقیزستان – کره‌شمالی، ساعت ۱۷:۳۰
ایران – قطر، ساعت ۱۹:۳۰، ورزشگاه راشد دبی
داور: یوسوکو آراکی از ژاپن

/

+

آخرین اخبار ورزشی را در جامعه ورزشی آفتاب نو بخوانید.

عضو تلگرام آفتاب نو شدی؟ اگه نه تا دیر نشده کلیک کن آخرین اخبار ورزشی رو اونجا ببین

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

advanced-floating-content-close-btn
advanced-floating-content-close-btn